اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کنفرانس شیمی تجزیه ایران برگزار می‌شود

بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران سوم تا پنجم شهریور ماه با حضور چهره‌های ملی و بین‌المللی این رشته برگزار می‌شود.

کنفرانس شیمی تجزیه ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، دبیر بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران گفت: بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران با حضور 450 شرکت‌کننده و در هفت محور برگزار می‌شود.

علیرضا اصغری به محورهای این همایش اشاره کرد و گفت: طیف‌سنجی تجزیه‌ای، الکتروشیمی تجزیه‌ای، کروماتوگرافی و روش‌های جداسازی، کمومتریکس، نانوشیمی، شیمی تجزیه و صنعت و شیمی تجزیه و محیط‌زیست از محورهای این همایش سه روزه است.

اصغری با بیان اینکه درمجموع 371 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد، افزود: پس از داوری مقالات، 305 عنوان مقاله برای ارائه در این همایش پذیرفته شد.

دبیر بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران اظهار کرد: در مدت برگزاری همایش 30 عنوان مقاله به‌صورت سخنرانی و 275 عنوان مقاله هم به‌صورت پوستر ارائه می‌شود.

اصغری ارائه آخرین دستاوردهای علمی- پژوهشی در رشته شیمی تجزیه و تبادل اطلاعات، تجربیات و برقراری ارتباطات بیشتر بین پژوهشگران، نهادهای دانشگاهی و صنعتی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: به همین منظور سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این همایش از شیمی تجزیه دان برگزیده کشور از سوی انجمن شیمی ایران در سال 98 هم تجلیل می‌شود، تصریح کرد: پرفسور مصطفی سویلاک از کشور ترکیه یکی از سخنرانان بیست و ششمین همایش شیمی تجزیه ایران در دانشگاه سمنان است.

دبیر بیست و ششمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران خاطرنشان کرد: در پایان این همایش دو سخنران و دو پوستر برتر هم معرفی و به صاحبان آنها جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول