اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گندم دیگر استان‌ها برای ارتقا کیفیت نان با گندم گلستان ترکیب می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: گلوتن گندم تولیدی استان بهترین نوع است که برای ارتقا کیفیت نان دیگر استان‌ها، گندم گلستان با این گندم ترکیب می‌شود.

گندم دیگر استان‌ها برای ارتقا کیفیت نان با گندم گلستان ترکیب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس  مختار مهاجر شامگاه جمعه در جشن برداشت گندم در تالار حاجی زاده اظهار کرد: در هفته دولت 221 پروژه در حوزه تولیدات گیاهی، زراعی، شیلات، جنگل و مرتع با اعتبار 138 میلیارد و 377 میلیون تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.
وی تصریح کرد: امسال 221 پروژه با اعتبار 138 میلیارد و 377 میلیون تومان با اشتغالزایی 984 نفر کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

* 13 هزار و 500 کشاورز گلستانی اقدام به تولید گندم می‌کنند/ دلالان آبروی گندمکاران گلستان با موضوع غله گنبدکاووس به بازی گرفتند
مهاجر درباره تولیدات گندم در استان گلستان افزود: 13 هزار و 500 کشاورز گلستانی سالانه حدود یک میلیون و 300 هزار تن گندم تولید می‌کنند که قدم های بزرگ و سنگینی در امنیت غذایی کشور است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان تصریح کرد: استان گلستان تامین‌کننده 13 درصد گندم کشور است و گلوتن گندم تولیدی استان بهترین نوع است که برای ارتقا کیفیت نان دیگر استان‌ها، گندم گلستان با این گندم ترکیب می شود.
وی درباره تخلفات انجام شده چند روز گذشته در حوزه گندم ادامه داد: خبرهای ناگواری درباره گندم شنیده شد که جای بسیار تاسف دارد و دلالان آبروی کشاورزان با این کار به بازی گرفتند.
مهاجر گفت: امروز همه ما دورهم جمع شدند تا یک بار دیگر عهد ببندیم که تولیدات خود را به سیلو استاندارد خصوصی و دولتی تحویل دهیم.
وی خاطر نشان کرد: قرار نیست هر فرصت‌طلبی هر کاری کرد به نام کشاورزان تمام شود بلکه باید این خیانتکاران که با شخصیت کشاورزان بازی می‌کنند را به سزای اعمال خود رساند.

* سیل ابتدای سال حدود 180 هزار تن گندم گلستان از بین برود/ با وجود خسارت و آبگرفتگی و وجود بیش از 600 نوع بیماری یک میلیون و 160 هزار تن گندم تولید کردیم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به وقوع سیل اخیر تاکید کرد: امسال دغدغه ما بارندگی‌های فراوان و آبگرفتگی شدید اراضی بود و سبب شد تا 55 هزار هکتار از اراضی گندم خسارت‌دیده و حدود 180 هزار تن گندم از بین برود.
وی ادامه داد: با وجود خسارت و آبگرفتگی و وجود بیش از 600 نوع بیماری با کمک شما کشاورزان توانستیم یک میلیون و 160 هزار تن گندم تولید کنیم.
در پایان از 300 کشاورز در حوزه تولید گندم از سراسر استان تجلیل شد.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول