اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

واکنش فرماندار گنبدکاووس به ماجرای تجلیل مدیر متخلف غله

فرماندار گنبدکاووس درباره تجلیل مدیر متخلف اداره غله گنبدکاووس در مراسم جشن برداشت گندم در این شهرستان واکنش نشان داد.

واکنش فرماندار گنبدکاووس  به ماجرای تجلیل مدیر متخلف غله

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه تخلف گندم آلوده در گنبدکاووس دستور کار جدی دستگاه قضایی و فرمانداری است، اظهار کرد: اقدامات بعدی در حوزه تخلف گندم آلوده توسط افراد مرتبط  در دستور کار جدی دستگاه قضایی و فرمانداری قرار دارد.
وی تصریح کرد: تخلف در حوزه گندم و کشف گندم‌های آلوده در چند روز گذشته در شهرستان اتفاق افتاده و از ابتدای امر دادستان، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، فرمانداری و مدیران مرتبط قرار گرفته و اقدامات بعدی با محوریت حوزه قضایی، فرمانداری، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حال انجام است و تصمیمات اتخاذ شده با هماهنگی این دستگاه‌ها است.
کریمی افزود: سرعت عمل نیروی انتظامی سبب شد تا با اقدام قاطع و به موقع از هرگونه توزیع این گندم‌های آلوده بین مردم جلوگیری شود و هیچ یک از محموله گندم آلوده وارد سبد غذایی مردم نشده و جای نگرانی برای مخاطره افتادن امنیت غذایی مردم نیست.
فرماندار گنبدکاووس تصریح کرد: مبارزه با فساد باید با قدرت انجام شود و همه مدیران و مسوولان قضایی، امنیتی، اطلاعاتی با نگاه فسادستیزی و مبارزه با فساد باید تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
وی ادامه داد: روند این پرونده توسط دستگاه قضایی در حال اجرا است و با هماهنگی دادستان و دیگر مدیران دستگاه قضایی اقدامات بعدی ادامه دارد.
کریمی درباره تجلیل مدیر متخلف اداره غله گنبدکاووس در جشن برداشت گندم در شهرستان گفت: این فرد با قید وثیقه و تا رفع اتهام به دستور دادستان آزاد است اما شب گذشته بنده از تجلیل این فرد در مراسم جشن برداشت گندم به شدت اعتراض کردم و با این حرکت نادرست به شدت مخالف بودم.
شب گذشته در مراسم جشن برداشت گندم از دست‌اندرکاران و کشاورزان حوزه گندم تجلیل شد که در این مراسم نام مدیر خاطی برده و از وی هم تجلیل شد.

* 243 پروژه در گنبدکاووس در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته دولت 243 پروژه با اعتبار 304 میلیارد و 392 میلیون تومان با اشتغالزایی 423 نفر در شهرستان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.
کریمی اظهار کرد: امسال 243 پروژه  عمرانی و اقتصادی با اعتبار 304 میلیارد و 392 میلیون تومان و اشتغالزایی 423 نفر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که از این تعداد 136 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 160 میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح می‌شود.
وی افزود: پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح 106 پروژه با اعتبار 109 میلیارد و 44 میلیون تومان و پروژه‌های اقتصادی قابل افتتاح  106 پروژه با اعتبار 141 میلیارد و 85 میلیون تومان است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: به رغم همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی در سه سال اخیر در هفته دولت به لحاظ تعداد پروژه‌ها و اعتبارات رشد چشمگیری داشتیم که این رشد با تلاش و همدلی علمای اهل سنت و شیعه و مدیران شهرستان بوده است.
وی ادامه داد: رویکرد و جهت‌گیری مدیران و علمای شهرستان این است که به دور از هرگونه گروه‌های سیاسی و جناحی و با اتحاد و همدلی و نگاه مشترک فارغ از تعصبات قومی در کنار هم بوده و برای آبادانی و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم که تاکنون هم در این مسیر موفق بودیم.
کریمی مهمترین پروژه عمرانی قابل افتتاح شهرستان را افزایش ظرفیت ایستگاه برق 230 کیلو ولت برشمرد و گفت: این پروژه با اعتبار 30 میلیارد تومان و کلنگ‌زنی برای گازرسانی به پنج روستای بخش «داشلی‌برون» با اعتبار 24 میلیارد تومان از جمله مهمترین پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح است.
وی افتتاح دانشکده علوم پایه فنی و مهندسی با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون تومان  و افتتاح فاز نخست پروژه زنجیره کامل مرغ تخمگذار با اعتبار 95 میلیارد تومان و اشتغالزایی 150 نفر از دیگر پروژه‌های مهم اقتصادی و اشتغالزا است.

انتهای پیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول