اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مسوولان با دست‌درازی به بیت‌المال برخورد کنند/ اگر می‌ترسید، مسئولیت را رها کنید

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به ساخت‌وساز برخی افراد خاص در نهاوند گفت: مسوولان در برخورد با دست‌درازی به بیت‌المال مسامحه نکنند.

مسوولان با دست‌درازی به بیت‌المال برخورد کنند/ اگر می‌ترسید، مسئولیت را رها کنید

به گزارش خبرنگار فارس در نهاوند؛ حسن بهرام‌نیا عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان نهاوند با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی بی‌بدیل خدمتگزاری همه‌جانبه برای مسوولان هستند اظهار کرد: امروز همه وظیفه‌ داریم با بهره‌گیری از سیره این شهدا و رهنمودهای رهبری هر آنچه در توان داریم به کار بگیریم تا مشکلات موجود در حوزه اقتصاد که توسط دشمنان ایران اسلامی بر مردم تحمیل‌ شده هموار شود.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه این «دولت، دولت محرومان و مستضعفان است» گفت: خوشبختانه در مقیاس ملی و جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبتاً به این مهم عمل کرده و در خصوص توجه به اقشار آسیب‌پذیر و مستضعف خوب ورود کرده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن تشکر از همه عزیزان دستگاه‌های اجرایی ولی برخی متاسفانه خلاف رهنمودهای امام راحل حرکت می‌کنند که نیاز به نظارت بیشتری هست.

وی خطاب به مدیران نهاوند گفت: چطور یک روستایی برای احداث 70 متر خانه که نخواهد به شهر مراجعه کند باید کلی التماس کند و آخرالامر هم مجوز داده نشود اما برخی آقایان برای تفریح در نهاوند پول‌های کثیف رشوه و دزدی‌ها رامی‌آورند تا کاخ بسازند و هیچ مسئولی هم پیگیر این موضوع نیست.

بهرام‌نیا اظهار کرد: این مسئله برای ما دردآور است، بنده به مسئولین ارشد همچون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار همدان، سازمان بازرسی کل کشور و استان، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی اطلاع دادم.

وی گفت: چرا مسوولان، برخی آقایان خاص که پول کثیف ناشی از رشوه و رشوه‌خواری به شهرستان آورده‌اند و در حال قطع درختان هستند و تنفس شهر را از بین می‌برند، ساخت‌وساز چند هزار متری و آن‌چنانی می‌کنند را نمی‌بینند و با آنها برخورد نمی‌کنند و خود را به خواب می‌زنند؟

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اتفاق از دو حالت خارج نیست یا همدست هستند و یا بیم دارند؛ اگر ترسو هستند باید پست خود را رها کنند و بروند اگر این‌ چنین نیست اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بنده موضوع قطع درختان و ساخت‌وساز غیرمجاز را به دادستان نهاوند اطلاع دادم و ایشان اعلام کردند کسی به ما اطلاع نداده است گفت: بعد از اینکه ما پیگیری کردیم مسوولان شهرستان یادشان افتاده است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه مسئول جهاد کشاورزی در این زمینه وظیفه دارد اظهار کرد: از فرماندار شهرستان انتظار داریم ورود کند چراکه در شهر بی‌عدالتی وجود دارد.

وی با تقدیر از برخورد دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی و تضییع‍‌کنندگان حقوق عامه مردم، گفت: می‌دانیم که اگر دستگاه قضایی اطلاع داشته باشد قطعاً ورود می‌کنند اما متأسفانه مسئولان مربوط گزارش نمی‌دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما مدیون خون شهدا و مردم قدرشناس ایران اسلامی هستیم گفت: چرا افرادی که ادعای قانون و قانون‌مداری می‌کنند و خود را اهل‌قلم می‌دانند اما وقتی نوبت خودشان می‌رسد پا پس می‌کشد.

وی گفت: از مسئولین دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی تقاضای رسیدگی به این موضوع مهم را دارم تا با اشخاصی که پول‌های کثیف به‌دست‌آمده از رشوه و رشوه‌خواری را به شهرستان آورده‌اند و به حقوق عامه اهانت می‌کنند برخورد شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: اگر لازم شود نام متخلفان را به‌ صورت عمومی اعلام خواهم کرد چراکه حق مردم است تا بدانند.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند این مسئله به ضرر شما در انتخابات خواهد شد گفت: این موضوعات برای من مهم نیست بنده به‌ عنوان نماینده مردم نباید در قبال ظلم ساکت بمانم ما مدیون شهدا و مردم هستیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول