اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ضرورت افزایش حق آبه البرز از مخازن مستقر در استان/شبکه آبرسانی کشور نوسازی شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: البرز علیرغم وجود دو سد بزرگ و تأمین بخش زیادی از آب شرب تهران و قزوین، سهم بسیار کمی از مخازن موجود دارد که انتظار می رود که حق آبه البرز افزایش یابد.

ضرورت افزایش حق آبه البرز از مخازن مستقر در استان/شبکه آبرسانی کشور نوسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز عصر امروز در دیدار با وزیر نیرو با تأکید بر ضرورت حفاظت و حراست از منابع بر اساس عقلانیت و دستورات و تأکیدات اهل بیت (ع) گفت: بسیاری از کشورها دو مدل سیستم آبرسانی دارند که منجر به اصلاح شیوه مصرف می شود از این رو انتظار می رود که این روش در کشور اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: شبکه آبرسانی کشور به صورت عمده دارای فرسودگی هایی است که موجبات هدر رفت آب را فراهم می کند از این رو باید تدابیر لازم جهت نوسازی این امکانات اندیشیده شود؛ باید در راستای ساماندهی چاه های غیرمجاز و برداشت های غیرقانونی از منابع اقدامات لازم در دستورکار قرار گیرد.

حسینی همدانی اظهار کرد: البرز علیرغم وجود دو سد بزرگ و تأمین بخش زیادی از آب شرب تهران و قزوین، سهم بسیار کمی از مخازن موجود دارد که انتظار می رود که حق آبه البرز افزایش یابد. بنده همواره در خطبه های نماز جمعه صرفه جویی را مورد تأکید قرار داده ام.

انتهای پیام/د/1102/س/1

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول