اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

استاندار در معرفی معاونین فرماندار گنبدکاووس تعجیل کند

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به حجم بالا و حساسیت مسوولیت بسیاری از امور در فرمانداری گنبدکاووس، گفت: استاندار گلستان هر چه زودتر معاونین سه‌گانه فرماندار گنبدکاووس را معرفی کند.

استاندار در معرفی معاونین فرماندار گنبدکاووس تعجیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جانفشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.

علت نامگذاری چنین هفته‌ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور، عهده‌دار امور شد. این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را سر آن نهاد.

به همین منظور هر ساله اعضای دولت در سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستانی با اجرای برنامه‌های ویژه‌ای این هفته را گرامی می‌دارند، برنامه‌هایی که در شهرستان گنبدکاووس با غبارروبی گلزار شهدا آغاز و با دیدار مدیران و مسوولان با امام جمعه شهرستان ادامه یافت.

* عدالت و عدم تبعیض سرلوحه مدیران باشد

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه هفته دولت هفته تقدیر از خدمات و دلسوزی خادمان ملت برای مردم است، اظهار کرد: انصافا نمایندگان دولت در گنبدکاووس بسیار خوب عمل کرده و در مسیر خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف بسیار تلاش کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی با بیان اینکه 53 درصد سرمایه‌گذاری‌های کل استان در سال گذشته در گنبدکاووس صورت گرفته است، افزود: مردم باید این موضوعات را بدانند تا امیدوار شده و شیرینی خدمتگزاری را بچشند.

وی با تاکید بر اینکه نمونه کامل خدمتگزاری به مردم امام علی (ع) بوده است، خاطرنشان کرد: نگاه عدم تبعیض و جلوه کردن عدالت در جامعه نکته‌ای است که همه مدیران باید آن را از این شخصیت والای روحانی و عرفانی بیاموزند.

* استاندار هفته‌ای 3 روز در شرق استان مستقر شود

امام جمعه گنبدکاووس رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان بر لزوم بیان خدمات دولت برای مشخص شدن کارآمدی نظام تاکید کرد و گفت: احترام و تکریم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید همراه با اطاعت و تلاش برای محقق شدن آن باشد تا به معنای واقعی به آنچه باید برسیم.

ترابی با ضروری دانستن برخورد با فساد در فضای اقتصادی کشور، تاکید کرد: این برخوردها لازم است اما نباید فضا به گونه‌ای تعبیر و تحلیل شود که فضا برای سرمایه‌گذاری و کار اقتصادی که نتیجه آن کارآفرینی و اشتغالزایی ناامن جلوه کند.

وی با اشاره به اینکه شرق استان گلستان به ویژه گنبدکاووس دچار یک عقب ماندگی مفرط در طی سال‌های متوالی شده است، ادامه داد: در حال حاضر اگر استاندار هفته‌ای دو سه روز را هم در شرق استان حاضر شود، برای رفع کمبودها کار بزرگی نیست.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه چند ماه است که فرمانداری گنبدکاووس با از دست دادن معاونین خود به دلایل مختلف رو به رو شده است، تصریح کرد: استاندار گلستان هر چه زودتر تکلیف انتخاب و معرفی سه معاون و مسوول حراست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس را مشخص کند.

* رتبه نخست گنبدکاووس در عمران و آبادی

فرماندار گنبدکاووس نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه شهرستان گنبدکاووس از خادمان مردم در دولت، اضافه کرد: همواره در طی این سه سال و چند ماهی که در گنبدکاووس حضور داشته‌ام امام جمعه را به عنوان راهنمایی امین و دلسوز در کنار خود احساس کرده‌ایم.

عبدالقدیر کریمی با اشاره به اینکه به همه مردم قول می‌دهیم که از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح شهرستان، استان و کشور برای توسعه گنبدکاووس استفاده کنیم، افزود: برای این کار باید در کنار استمرار توفیقات گذشته اعتبارات ملی و استانی را نیز به سمت شهرستان گسیل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امسال نیز حجم پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس در سطح استان بی‌نظیر است، گفت: چند سال است که به صورت مستمر هم در حوزه افتتاح و کلنگ‌زنی و هم در حوزه سرمایه‌گذار خارجی توانسته‌ایم نتایج درخشانی را برای شهرستان به دست آوریم.

گفتنی است در انتهای این مراسم صمیمی، مدیران و مسوولان ادارات و نهادهای دولتی گنبدکاووس در فضایی صمیمی و بی‌تکلف به گفت و گو با امام جمعه شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول