اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکنش استاندار اصفهان به حواشی استخدام‌های رانتی 150 نفره

استاندار اصفهان گفت: تا جایی که ممکن است انتخاب مدیران را از خود مجموعه‌ها انجام خواهیم داد اما با مشکل نیرو مواجه هستیم و چند سالی است که نیروپروری نشده و مجوز استخدام نداریم، به همین جهت درخواست مجوز از سازمان اداری و استخدامی برای استخدام انجام دادیم که البته هنوز نه مجوزی داده شده و نه اتفاقی افتاده است.

واکنش استاندار اصفهان به حواشی استخدام‌های رانتی 150 نفره

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس رضایی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: خبرنگاران هم جزئی از دولت هستند، در جمهوری اسلامی دولت و ملت همه با هم هستند و یک هدف مقدس یعنی خدمتگزاری در هر لباس و مقامی را دنبال می‌کنند.

استاندار اصفهان گفت: هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هزار شهید کارمند استان است، شهیدان رجایی و باهنر دو یار صدیق و هم‌سنگر در عرصه ایمان و عدالت‌خواهی بودند که با وفاداری به اصول انقلاب اسلامی تشکیل دولت انقلابی را پیگیری کردند و در جهت رفع تبعیض و بی‌عدالتی گام‌های بلندی برداشتند.

وی تصریح کرد: به تعبیر امام این شهیدان ریاست و مسؤولیت را در چنگ خود آوردند نه اینکه خود در بند مسؤولیت گرفتار باشند و به تعبیر رهبر انقلاب شهید رجایی را به عنوان عناصر فراموش ناشدنی در تاریخ دولت و انقلاب خودمان همواره باید به یاد داشته باشیم.

رضایی گفت: شرایط کنونی به خاطر تحریم‌های استکبار جهانی مقطع حساسی است و دولتمردان به دنبال این هستند که مشکلات اقتصادی و به خصوص معیشتی قشر مستضعف را پیگیری و برطرف کنند و قدم‌های مثبتی هم برداشته شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: اداره امروز کشور با وضعیت فروش نفت به دلیل تحریم‌ها انصافاً شایسته قدردانی است، همه مدیران در سطح استان هم در حال تلاش و پیگیری هستند.

وی اضافه کرد: تدابیر خوبی برای رفاه مردم اندیشیده شده و امروز که می‌بینید چرخ کارخانجات می‌چرخد محصول تدبیر دولتمردان است، خدمتگزاری وظیفه ما است چرا که مردم عزیز سراسر کشور و استان اصفهان همگامی خود را با دولت دارند.

رضایی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت عنوان کرد: 1734 پروژه در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 900 میلیارد تومان در استان اصفهان افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد که از این تعداد پروژه 600 پروژه به دست بخش خصوصی انجام شده است.

استاندار اصفهان در بخش دیگری از نشست در پاسخ به سؤالات خبرنگاران اظهار کرد: استان اصفهان اولین استانی بود که شهرک علمی و فناوری را تأسیس کرد، فعلاً اساسنامه هیچ یک از استان‌ها به تصویب نرسیده است اما از ۲ ماه قبل کمیته‌ای در حال پیگیری این موضوع است.

وی افزود: تا جایی که ممکن است انتخاب مدیران را از خود مجموعه‌ها انجام خواهیم داد اما با مشکل نیرو مواجه هستیم و چند سالی است که نیروپروری نشده و مجوز استخدام نداریم، به همین جهت درخواست مجوز از سازمان اداری و استخدامی برای استخدام انجام دادیم که البته هنوز نه مجوزی داده شده و نه اتفاقی افتاده است.

رضایی با اشاره به وضعیت مقابله با بیماری سالک در استان گفت: اعتبار ویژه بیماری سالک ردیف ملی دارد که باید پیگیری لازم توسط مسؤولیت مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی انجام شود، البته این موضوع بیشتر مربوط به بخش خاصی از استان است که برای تسریع در امور جلسه فوری همین هفته برای پیگیری این موضوع تشکیل خواهد شد.

استاندار اصفهان در پایان با اشاره به وضعیت تأمین گوشت در استان تأکید کرد: برنامه‌ریزی برای تأمین گوشت استان به ویژه در ماه محرم اندیشیده شده و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/63055/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول