اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

وجود 21 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در قم

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: 21 هزار نفر حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در استان داریم که حدود 85 درصد آن‌ها ساکن قم هستند.

وجود 21 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در قم

حسین قره داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در استان قم اظهار کرد: 21 هزار نفر حامی در این طرح در استان داریم که حدود 85 درصد آن‌ها ساکن قم هستند، البته با توجه به جمعیت یک میلیون و 300 هزار نفری قم، ظرفیت افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: نیروهای کمیته امداد در استان قم در طول سال برای جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین در ادارات، مراسم‌های مذهبی و نقاط شلوغ شهر حضور پیدا می‌کنند، البته به دنبال استفاده از ظرفیت تشکل‌های دیگر همچون هیأت‌های مذهبی برای جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین هستیم.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: برای اعتمادسازی برای حامیان، شماره کارت مجازی برای ایتام و فرزندان محسنین در استان تعریف کردیم تا دیگر کمک‌های حامیان در این بخش وارد حساب‌های کمیته امداد نشود و به صورت مستقیم به حساب‌های مددجویان برود.

قره داغی با اشاره به طرح هر حامی یک حامی اظهار کرد: در قالب این طرح از حامیان به صورت تلفنی و حضوری درخواست کردیم تا آن‌ها، مبلغی برای طرح اکرام ایتام و محسنین در میان خانواده، بستگان و دوستان خود باشند و یک یا چند حامی جدید را برای ایتام و فرزندان محسنین در استان قم جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر اجرای طرح هر کارمند یک حامی هم از طریق استانداری قم در ادارات استان هستیم تا کارمندان استان قم نیز به کمیته امداد برای جذب حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین کمک کنند.

انتهای پیام/78004/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول