اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بهره‌برداری از چهار طرح صنعتی در سنندج

به‌مناسبت هفته دولت چهار طرح صنعتی با اشتغال‌زایی بالغ بر 37 نفر در سنندج به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از چهار طرح  صنعتی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در چهارمین روز از هفته دولت 4 طرح صنعتی با اشتغال‌زایی بالغ بر 37 نفر در شهرستان سنندج با حضور فرماندار شهرستان سنندج، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و تعدادی از مدیران اجرایی استان به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم بهره‌برداری از شرکت صنعت گستر ساینا گفت: این واحد در زمینی به مساحت 900 مترمربع و با سرمایه بالغ بر شش‌هزار و 740 میلیون ریال اجرا شده است.

محمد دره‌وزمی با بیان اینکه این واحد تولیدی با تسهیلات ۳ میلیارد ریالی برای 13 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است، افزود: سالانه در این واحد بالغ بر 80 تن انواع گردگیرها از لاستیک ولکانیزه شده تولید و روانه بازارهای مصرف می‌شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در مراسم بهره‌برداری از شرکت تیشک طلایی زریوار افزود: این پروژه با ظرفیت سالانه 300 تن انواع فرآورده‌های حجیم شده بر پایه ذرت در زمینی به مساحت 800 مترمربع در شهرک صنعتی شماره یک سنندج اجرا شده است.

دره‌وزمی خاطر نشان ساخت: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی بالغ بر 30 میلیارد و 435 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده که برای 5 نفر نیز اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

وی در مراسم افتتاح واحد تولیدی احمدی گفت: فعالیت این واحد در زمینه تولید کابینت از چوب و اوراق فشرده است که در سال بالغ بر 300 تن فرآورده‌های چوبی را تولید می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری مستقیم این طرح بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که برای 7 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

دره‌وزمی در جریان بهره‌برداری از شرکت صنایع غذایی سواره چیای مریوان خاطرنشان ساخت: این شرکت با تولید سالیانه دو هزار تن قند کله و شکسته، مستقیما برای 12 نفر شغل ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد ریال و تسهیلات 8 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 290 مترمربع فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول