اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جذب 260 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام

در پنج ماه نخست سال جاری جذب سرمایه‌گذاری به ارزش 2687 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام انجام شد.

جذب 260 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه  پیام

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام‌ در پنج ماه نخست سال جاری جذب سرمایه‌گذاری به ارزش 2687 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام صورت گرفته است، این مبلغ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ سه برابر رشد دارد.

بنابر اعلام واحد جذب و حمایت از سرمایه این منطقه و با خوداظهاری شرکت‌ها و سرمایه گذاری صورت گرفته پیش‌بینی ایجاد اشتغال برای بیش از یک هزار و هفتصد نفر صورت خواهد گرفت.

فرودگاه پیام به عنوان نزدیک ترین منطقه ویژه اقتصادی به پایتخت نقش بسزایی در چرخه تولید و ایجاد اشتغال در کشور ایفا می‌کند‌.

در سال رونق تولید مجموعه پیام به منظور تحقق این شعار و در راستای حمایت از سرمایه‌گذار داخلی اقدام به بستر‌سازی و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز کرده است که از این رو شاهد حضور و سرمایه‌گذاری قابل توجهی از شرکت‌ها در حوزه آی سی تی و دانش بنیان بوده است‌.

منطقه ویژه اقتصادی پیام در ابعادی به وسعت 3600 هکتار در جنوب غربی شهر کرج در منطقه مهر شهر واقع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول