اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بهره‌برداری از ۲۵ طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری ۲۵ طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان، همزمان با ایام هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از ۲۵ طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس، احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در حاشیه افتتاح ۳ طرح تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز اظهار داشت: برای اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها بالغ‌بر ۶۵۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او تصریح کرد: از مجموع این طرح‌ها، ۱۳ پروژه عمرانی و زیرساختی و ۱۲ طرح صنعتی و تولیدی است که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر این استان افتتاح شده یا تاپایان این هفته افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی افزون‌بر ۱۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات جاری و عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است.

فتوحی از مهمترین این طرح‌ها را تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی بزرگ شیراز شامل اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب فاز ۴ و تکمیل اجرای خط انتقال وشبکه داخلی فاضلاب فاز ۵ در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، احداث شبکه روشنایی شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، اجرای شبکه داخلی گاز شهرک صنعتی مهر، تکمیل آسفالت ورودی جاده دسترسی به شهرک صنعتی ارسنجان، تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی آباده طشک شامل بیس واسفالت، خاکبرداری جدول گذاری، زیرسازی و رفوژ و روسازی و آسفالت شهرک صنعتی میمند، پروژه ساب بیس و بیس و آسفالت شهرک صنعتی قیروکارزین، تکمیل تصفیه خانه و ایستگاه فاضلاب شهرک صنعتی لار، پروژه تکمیل خرید و اجرای شبکه داخلی گاز در شهرک کازرون و تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی کازرون اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با اشاره به آماده افتتاح بودن ۱۲ واحد صنعتی و تولیدی گفت: این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۵۴۰ میلیارد ریالی بخش خصصوصی راه اندازی و با بهره برداری از آن‌ها برای ۳۳۷ نفر شغل ایجاد می‌شود.

فتوحی اضافه کرد: برخی از طرح‌ها از ابتدای هفته دولت تاکنون افتتاح و برخی دیگر نیز در روز‌های آینده افتتاح می‌شود.

بر اساس این گزارش همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۳طرح تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور استاندار فارس به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل مجموعه تولیدی و صنعتی آبزیان گستر امیرکبیر فعال در زمینه تولید و بسته بندی فراورده‌های آبزیان، شرکت گلمیس فعال در زمینه بسته بندی ادویه جات، حبوبات و خشکبار و شرکت جهان سبز مهر فعال در زمینه بسته بندی انواع قهوه و کاکائومی باشد که جمعا با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغال ۹۷ نفر فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول