اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای توسعه شهرستان لنده

استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: از همه ظرفیت و توان بنیاد مستضعفان برای توسعه شهرستان لنده و عمران و آبادانی آن باید استفاده کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای توسعه شهرستان لنده

به گزارش خبرگزای فارس از لنده، حسین کلانتری در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان لنده در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان اقدامات دولت در جهت توسعه و عمران و آبادانی و رفاه و. معیشت مردم است.

وی افزود: مشکلاتی در حوزه اقتصادی وجود دارد ولی سعی و تلاش مسؤولان و دولتمردان درجهت رفع این مشکلات و رونق و پیشرفت متمرکز شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان لنده تصریح کرد: از این تعداد پنج طرح اقتصادی و ۱۳ طرح عمرانی است.

کلانتری به اعتبارات طرح‌های عمرانی در این شهرستان اشاره و ادامه داد: ۱۴ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حوزه‌های  مختلف به بهره برداری رسیده است.
کلانتری طرح صنعتی ۵۰۰ راسی دام، کلنگ زنی پنج زمین چمن مصنوعی، افتتاح آسفالت روستایی و تامین آب شرب شهرک فجر را از مهمترین طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی این شهرستان عنوان کرد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در هفه دولت بیش از 400 نفر اشتغالزایی خواهد شد.

وی به بازدید از پل لنده، تراب دهدشت اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه دارای اهمیتی ویژه بوده و بر اساس محاسبات فنی با راه‌اندازی و بهره برداری از این پل مسافت مسیرهای استان خوزستان به استان‌های همجوار و پایتخت و مسافت لنده به شهرستان کهکیلویه کاهش می یابد.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: این پل با برآورد اعتبار اولیه هفت میلیارد و نیم شروع  و مرحله تکمیلی این طرح سیزده میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

کلانتری به حضور و انعقاد تفاهم‌نامه با بنیادمستضعفان در شهرستان لنده اشاره و ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده،  طرح‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده در ۱۲۷ شاخص در حال اجرا است.

استاندار با اشاره به حضور و فعالیت یک ساله بنیاد علوی در این شهرستان گفت: این بنیاد کارهای عام المنفعه زیادی را در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، تجهیز سالن های ورزشی و ارائه تسهیلات اشتغالزایی آغاز کرده است.

انتهای پیام/۸۲٠۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول