اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

پیشرفت لاک پشتی پروژه مجتمع توان بخشی بنیاد شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در زمستان سال 97، از حدود 86 درصد پیشرفت فیزیکی مجتمع توان بخشی زعفرانیه خبر داده بود و این درحالی است که امروز اعلام می‌کند ساخت این پروژه بیش از 85 درصد است!

پیشرفت لاک پشتی پروژه مجتمع توان بخشی بنیاد شهید

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران صبح امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. 

نصیری در این نشست به صحبت پیرامون موضوعات مختلف از جمله گلایه جامعه ایثارگران از نحوه اجرای بیمه درمانی اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید برای پرداخت بدهی‌های خود به بیمه و مراکز درمانی، نیازمند تامین اعتبار است تا با پرداخت این بدهی‌ها،‌ این مراکز به ارائه خدمات به ایثارگران ادامه دهند.

وی از پیگیری این موضع توسط حجت الاسلام شهیدی از طریق هیئت دولت خبر داد و بیان داشت: «اقدامات خوبی هم در این خصوص انجام شده» اما مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در مورد اینکه دقیقا چه اقداماتی صورت گرفته، اشاره ای نکرد. 

نصیری همچنین به ساخت مجتمع توان بخشی زعفرانیه که از سال 92 تا کنون عملیات اجرایی آن با مبلغی حدود 80 میلیارد تومان آغاز شده، اشاره کرد و گفت: دستور ویژه داریم که از منابع بنیاد استفاده کرده و تا پایان سال 98 همه این مجتمع را به بهره برداری برسانیم. 

وی افزود: بخشی از فازهای مجتمع توان بخشی مثل سالن آمفی تئاتر آماده بهره برداری شده و به نظر می رسد طبق قراردادی که منعقد شده بتوانیم تا پایان سال کل پروژه را به بهره برداری برسانیم. این درحالی است که بیش از 85 درصد مجتمع ساخته شده است. 

نصیری در توضیح این سوال خبرنگار فارس که چطور شما در زمستان سال 97 از حدود 86 درصد پیشرفت فیزیکی این مجتمع خبر داده بودید اما امروز در تابستان سال 98 اعلام می‌کنید این پیشرفت بیش از 85 درصد بوده، و اینکه چطور ممکن است یک دفعه ساخت آن تا پایان سال تمام شود، گفت: امیدواریم روند تسریع و تسهیل شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول