اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پشت پرده لابی نماینده آبادان در ورزش

یکی از نمایندگان آبادان در مجلس برای تغییر در برخی هیأت های ورزشی با رؤسای برخی فدراسیون‌ها دیدار کرد.

پشت پرده لابی نماینده آبادان در ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در حالی که شهرستان آبادان به عنوان یکی از قطب‌های قدرتمند اقتصادی کشور و البته یکی از محروم‌ترین مناطق ایران با مشکلات بسیاری در زمینه زیرساختی، عمرانی، فرهنگی، اشتغال و سایر عرصه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس مشغول دیدار با برخی رؤسای فدراسیون‌ها برای ایجاد تغییر در رأس برخی هیأت‌های ورزشی است.

این نماینده اخیراً دیداری با رئیس فدراسیون بسکتبال کشور در محل این فدراسیون داشته تا بتواند رایزنی لازم را برای ایجاد تغییر در چارت هیأت بسکتبال منطقه آزاد اروند و هیأت بسکتبال شهرستان آبادان صورت دهد.

در حالی که انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است، برخی اقدامات نمایندگان فعلی را می‌توان عملکردی مردود در راستای حفظ منافع شخصی و گروهی و تأثیر مستقیم آن در انتخابات پیش روی قلمداد کرد.

ضمن اینکه وعده‌هایی از سوی این نماینده در خصوص حل مشکلات تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در رقابت‌های آسیایی داده شده بود که این معضل با پیگیری مسؤولان باشگاه در حال برطرف شدن است و به گواه منابع مطلع، تلاشی از سوی وی برای حل این خواستگاه عمومی جوانان آبادانی صورت نگرفته است.

این نماینده مردم آبادان در مجلس، پس از امضاء نامه درخواست از وزیر ورزش برای بازگشت مدیرعامل بازنشسته باشگاه پرسپولیس که خود نقض صریح و مشهود قانون است، اکنون در حیطه‌ای دیگر خارج از دستور کار و شرح وظایف خویش گام نهاده و در عوض رسیدگی به مشکلات عدیده شهری و شهروندان آبادانی در حال رایزنی برای بر کرسی نشاندن افراد مورد نظر خود است.

همچنین همزمان با این دیدار در اتفاقی عجیب تیم‌ بسکتبال امید دختران منطقه آزاد اروند از اعزام به مسابقات کشوری سر باز زد و بازیکنان به همراه کادر فنی این تیم حاضر به اعزام نشدند تا پس از آن موجی از نارضایتی در فضای مجازی به‌راه افتد.

امیدواریم این نماینده آبادان پاسخ قانع کننده‌ای برای پیگیری بیش از 15 ماهه خویش برای تغییر در برخی هیأت‌های ورزشی از جمله بسکتبال، داشته باشد.

انتهای پیام/72013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول