اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

علت نفوذ دشمن در برخی عرصه‌ها عمل نکردن به فرامین ولایت است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یکی از دلایل نفوذ دشمن در برخی عرصه‌ها را عمل نکردن به فرامین ولایت دانست و گفت: امروز امتحان نخبگان است جبهه انقلاب اسلامی نباید تنبلی کند برای رسیدن به اهداف متعالی باید خون دل خورد.

علت نفوذ دشمن در برخی عرصه‌ها عمل نکردن به فرامین ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین معروفی ظهر امروز در یادواره شهدای کارمند استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر همچنین تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهدا با تبعیت از دستورات قرآن، ائمه اطهار (ع)، پرورش در مکتب وحی و نهضت سرخ عاشورای حسینی و با تبعیت از امام خویش در این معجزه قرن همه وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای بقای دین و انقلاب اسلامی سر از پای نشناختند.

وی یکی از رموز بزرگ شهیدان را الگو دادن به جامعه در راستای ولایت پذیری و ولایتمداری عنوان و تصریح کرد: شهیدان جزو شخصیت‌هایی بودند که به میل امام‌شان کار کردند، ذوب در ولی خدا بودند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ولایت فقیه چراغ هدایت جامعه است، تاکید کرد: علت نفوذ دشمن در برخی عرصه‌ها به واسطه عمل نکردن به فرامین ولایت است.

* پویندگی و پیش برندگی اسلام و انقلاب اسلامی در گرو پیروی مکتب سیدالشهدا (ع) است

معروفی با برشمردن ویژگی شهیدان ابراز کرد: شهیدان همه چیزشان را با اطاعت از امام خود در مسیر اسلام فدا کردند و اکنون همچون خورشید حقیقی ماندگار شدند، ماندگاری شهدا بعد از 30 و اندی سال به واسطه پیروی محض آنها از مکتب وحی و نهضت ماندگار کربلای حسینی است.

وی پویندگی و پیش برندگی اسلام و انقلاب اسلامی را در گرو پیروی مکتب سیدالشهدا (ع) دانست و گفت: شهیدان ما قهرمانان ملت ایران هستند، قطعا متعلق به هیچ حزب، مذهب، قومیت و استان نیستند بلکه متعلق به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی هستند، هر شهیدی که قیام کرد و مردانه در مقابله با دنیای کفر ایستاد و جانش را تقدیم کرد از هر حزب و قومیت بود متعلق به آحاد ملت ایران است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه امروز بازدارندگی و آقایی ملت ایران مرهون مجاهدت شهیدان است، افزود: شهیدان، بازدارندگی ملت ما را چنان بالا بردند که دشمنان دیگر حماقت نمی‌کنند جنگ سخت علیه این ملت به راه اندازند.

معروفی ادامه داد: در دوران پر افتخار دفاع مقدس امتحان، امتحان توده‌های ملت بود جمعیتی که به سمت جبهه رفتند و در کوره‌های آتش فرمان امام‌شان را لبیک گفتند از قشر محروم جامعه بودند، آن زمان امتحان توده‌های ملت ایران بود که آنها با عزت و افتخار شدند اما امروز امتحان سنگین نخبگان است؛ نخبگان کشور ما چه می‌کنند؟ در حوادث اخیر در مقابله سرسختانه با جنگ اقتصاد، معیشت، سایبری، رسانه و فرهنگی با ملت بزرگ ایران چه می‌کنند؟ آیا رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد؟ آیا فرمان امام را عین شهیدان عمل می‌کنند و یا آن را به عنوان توصیه و پیشنهاد قبول دارند.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص دفاع مقدس مبنی بر اینکه «برای جنگ 8 ساله لحظه‌ای پشیمان نیستم، ما ابهت غرب و شرق را شکستیم» گفت: ما در جنگ، انقلاب‌مان را صادر کردیم، دوست و دشمن را تشخیص دادیم، جنگ معرکه امتحان بود آیا آنهایی که در گام اول انقلاب از امام پیروی کردند در تبعیت از امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب آیا آماده هستند؟ یا اینکه هر روز با یک کلمه دشمن را بزرگ و دل ملت را خالی می‌کنند.

* یادواره و کنگره شهدا مراسم ختم نیست مراسم فتوحات بزرگ انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه وحدت غیر امام، وحدت نیست، اظهار کرد: باید وحدت حول حقیقت داشته باشیم، مسائل کوچک و حاشیه‌ای جای اصل ما را نگیرد، آخر در کجای جنگ، بر سر یک مسئله سیاسی بی‌ارزش دعوا شد، بحث‌های سیاسی ارزش آن را ندارد که آرمان‌های انقلاب را فراموش کنیم، هدف وقتی بالاست و نگاه ما به قله باشد اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی مهم است.

معروفی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین امت اسلامی است، گفت: یادواره و کنگره شهدا مراسم ختم نیست مراسم فتوحات بزرگ انقلاب اسلامی است، مراسمی که صاحب آن امام زمان (عج) است؛ سوال می‌شود حکومت امام زمان(عج) که باید حکومت امام علی (ع) باشد چرا در آن تبعیض و فساد دیده می‌شود، در گام دوم انقلاب نباید تنبلی کرد بلکه باید خون دل خورد تا به اهداف این انقلاب دست پیدا کنیم.

* انقلاب اسلامی حکومت امام زمان (عج) است خط‌کش‌گذاری ندارد باید در خط ولایت باشیم

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مختص حزب اصولگرا یا اصلاح‌طلب؛ چپ یا راست نیست، گفت: انقلاب اسلامی حکومت امام زمان (عج) است خط‌کش‌گذاری ندارد باید در خط ولایت باشیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: آنچه نیاز داریم وحدت است شهیدان از ما می‌خواهند که پیرو امام خود باشیم هر حزب، گروه و جناح سیاسی بدانند که محور ولایت فقیه است این یادواره برای این است که راه را گم نکنیم.

معروفی بیان کرد: دشمن در طی هفت هفته فهمید که امام خامنه‌ای همان امام خمینی (ره) است اما امروز برخی در داخل بعد از ۴۰ سال هنوز نفهمیدند.
وی با تاکید بر اینکه فلسفه یادواره شهدا در کم کردن فاصله با شهیدان است اشاره‌ای به وصیت شهید کاظمی کرد و گفت: تنها راه مصونیت و نجات ما این است که فکر کنیم شهیدِ زنده هستیم، شهید زنده باید گوش شنوای مردم باشد، خودش را برای کمک به جامعه به آب و آتش بزند.

* نباید بهانه کنیم زمان کم است بلکه در زمان کم هم می‌توان خدمات ماندگار انجام داد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به خاطره خوب ملت ایران از دولت شهید رجایی تصریح کرد: یک رئیس جمهور در مدت کم آنچنان خدماتی به مردم ارائه می‌دهد که تاکنون آن خاطرات در ذهن مردم مرور می‌شود پس نباید بهانه کنیم زمان کم است بلکه در زمان کم هم می‌توان خدمات ماندگار انجام داد.

معروفی گفت: آنچه در دفاع مقدس ما را پیروز کرد گفتمان مقاومت و بیداری بود فکر نکنیم گفتمان مقاومت ادعای انقلاب اسلامی است بلکه گفتمان سیدالشهداست، ما نباید در برابر دشمن تسلیم شویم و از آرمان‌های انقلاب عقب‌نشینی کنیم.

* گفتمان مقاومت باعث عزت ملت و تزلزل دشمن می‌شود/ شناخت دقیق امام و شناخت دشمن سبب می‌شود تا به فتح و پیروزی دست پیدا کنیم

وی با تاکید بر اینکه گفتمان مقاومت باعث عزت ملت و تزلزل دشمن می‌شود، گفت: مطمئن باشید دشمن اگر حماقت کند گورستان‌اش همان جایی است که حماقت کرده است، آمریکا نه قابل اعتماد است نه قابل پیش‌بینی؛ در همین دو ماه آمریکا با ما چه کرد؟ ‌امام خامنه‌ای با علم و شناخت؛ دشمن را شناخت و فرمود در برجام و غیربرجام به دشمن اعتماد نکنید اما برخی حرف‌های مقام معظم رهبری را تحلیل دانستند.

 معروفی بیان کرد: شناخت دقیق امام و شناخت دشمن سبب می‌شود تا به فتح و پیروزی دست پیدا کنیم اگر امام را خوب بشناسیم و دشمن را نشناسیم نمی‌توانیم به پیروزی برسیم، اگر می‌بینیم قاسم سلیمانی برای دنیای اسلام «اعم از اصلاح طلب و اصولگر، سنی و شیعه» قابل تحسین است برای این است که سردار سلیمانی راهبرد امام امت را عملیاتی کردند.

انتهای پیام/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول