اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

تجسم «قایق خیال» در نگارخانه گلستان

نمایشگاهی از آثار تجسمی گروهی از هنرمندان، اساتید و هنرجویان با عنوان «قایق خیال» در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.

تجسم «قایق خیال» در نگارخانه گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، نمایشگاهی از آثار تجسمی گروهی از هنرمندان، اساتید و هنرجویان با عنوان «قایق خیال» از ۹ تا ۱۴ شهریور در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه تعداد ۴۰ اثر نقاشی، تصویرسازی، عکس و حجم با تکنیک‌های: اکرولیک، میکی مدیا، آبرنگ، اسکراچ، راپیدو و... و در سبک‌ها، اندازه و موضوعات مختلف در نگارخانه فرهنگسرای گلستان به نمایش درخواهد آمد.

در این نمایشگاه ۲۵ هنرمند و هنرجو شرکت دارند و اکبر نیکان پور، وحید شیخیان، اسدالله طبیب زاده، لیلا خطیبی دماوندی، اکرم زین العابدینی، ژینوس شهیدی زندی، معصومه امیری از جمله اساتید شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه با همکاری گروه هنری مداد رنگی به سرپرستی هنگامه جعفرزاده سرهنگ آبادی و انجمن علمی هنرمندان وابسته به دانشگاه الزهرا دایر می‌شود. همچنین بخش ورکشاپ نمایشگاه «قایق خیال» با حمایت فروشگاه لوازم هنری پیشگام برگزار خواهد شد.

بخش‌های جنبی شامل ورکشاپ گروهی اساتید و هنرمندان برای هنرجویان و علاقه مندان در روز افتتاحیه است که به صورت رایگان و عمومی خواهد بود.

در بخشی از بیانیه نمایشگاه «قایق خیال» می‌خوانیم: تصیر تنها کلیدی است که بی هیچ بهانه، هر قفل ذهنی را باز می‌کند. متن‌ها، گذشتنی است و این تنها تصاویر خلق شده از ذهن و روح خیال‌پرداز هنرمند است که همیشه رویایی را در ذهن ها به جا می‌گذارد ...

ساعات بازدید از این نمایشگاه از ۹ تا ۱۹ است و نگارخانه گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول