اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دوره پیش دبستانی گام مهم در پیشرفت تحصیلی است

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: دوره پیش دبستانی به جهت آمادگی دانش‌اموزان برای ورود به مقطع تحصیلی گام مهمی است که باید آموزش در آن تخصصی باشد.

دوره پیش دبستانی گام مهم در پیشرفت تحصیلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی پورک‌پور امروز در دوره آموزشی مربیان پیش دبستانی این دوره را به جهت آمادگی و آموزش درست کودکان برای ورود به کلاس اول مهم دانست و گفت: آمادگی و کلاس پیش دبستانی اساس کار آموزش است و کودک در این مرحله می‌تواند با تربیت و آموزش درست و در قالب کلاس شاد و با نشاط بسیاری از مفاهیمی که برای ورود به کلاس اول لازم است را فرا بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت  تصریح کرد: آموزش دوره پیش دبستانی اصلی مهمی در آموزش و پرورش شده و هر کودکی این مرحله را طی نکند نمی‌تواند وارد کلاس اول شده و این وظیفه مربیان را مهم و حساس می‌کند.

وی با تذکر و یادآوری برخی قواعد آموزشی تربیتی در دوره پیش دبستانی افزود : امروز والدین به آگاهی رسیدند و لازم است مربیان پیش دبستانی با درک این موضوع به اصل اساسی تفاوت‌های فردی به عنوان یک اصل مهم تربیتی آموزشی با دقت و حساسیت بپردازند و قطعا والدین مراکزی را می پسندند که به این اصل و سایر اصول اساسی آموزش در دوره پیش دبستانی اهمیت دهند.

پورک‌پور گفت: کار در دوره پیش دبستانی باید تخصصی و کیفی باشد و مربیان سعی کنند با مطالعه و آگاهی کامل ضمن رعایت اصل تفاوت‌های فردی با محوریت بازی و نشاط به آموزش دادن آنها اقدام کنند.

وی در ادامه خطاب به مربیان تأکید کرد: بازی و نشاط اولویت اصلی کار باشد تا کودکان در این مراکز احساس راحتی و نشاط کنند و در ضمن بازی و سرگرمی مفاهیم مورد نظر را به آنها آموزش دهید و یقین بدانید کودکان از فضای خسته و مربیانی که شاد نیستند احساس خوبی نخواهند داشت که همین موضوع می تواند در روند آموزش آنها مشکل ایجاد کند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول