اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کلنگ احداث جایگاه سوخت منطقه ویژه اقتصادی سرخس به زمین خورد

همزمان با هفته دولت، کلنگ احداث جایگاه سوخت منطقه ویژه اقتصادی سرخس با حضور مقامات این شهرستان به زمین خورد.

کلنگ احداث جایگاه سوخت منطقه ویژه اقتصادی سرخس به زمین خورد

به‌گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز احمد صادقی گلمکانی با اشاره به مراسم کلنگ‌زنی احداث جایگاه سوخت منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: در این مراسم که با حضور معاونت بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران، فرماندار سرخس، امام جمعه، دادستان و اعضای شورای اداری شهرستان سرخس برگزار شد، عملیات احداث جایگاه سوخت مفتخر واقع در ورودی منطقه ویژه اقتصادی سرخس کلید زده شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس ادامه داد: این واحد قرار است طی 12 ماه و با هزینه‌ای حدود 20 میلیارد ریال احداث شود.

وی درباره مزایا این پروژه تصریح کرد: با توجه به زمان نزدیک شدن افتتاح جاده ترانزیت از منطقه ویژه تا گمرک سرخس و ورود حجم عظیمی از کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی به کشورهای آسیای میانه از طریق این منطقه، این جایگاه می‌تواند از حجم ورودی و ترافیکی ورود کامیون‌ها به شهر سرخس کم کرده و خدمت‌رسانی موثری نیز به کامیون‌ها و مردم در مسیر عبوری داشته باشد.

صادقی گلمکانی ادامه داد: سوخت رسانی آسان‌تر، تسهیل در وقت و زمان، نزدیک بودن به محل اسکان کامیون‌ها از جمله مزیت‌های احداث این جایگاه سوخت به‌شمار می‌رود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس عرضه بنزین، گازوئیل، نفت و گاز را خدماتی عنوان کرد که در جایگاه سوخت مفتخر واقع در ورودی منطقه ویژه اقتصادی سرخس ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: جایگاه مذکور به جز ارائه خدمت به کامیون‌های ورودی و خروجی ترانزیتی، امکان استفاده عموم مردم در مسیر عبوری را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول