اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اتمام دو بانده شدن بلوار جهاد شهرکرد در آینده نزدیک

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: فاز اول طرح بهبود معابر و دوبانده شدن بلوار جهاد در شمال غربی شهرکرد رو به پایان است.

اتمام دو بانده شدن بلوار جهاد شهرکرد در آینده نزدیک

عبدالصادق نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: شمارش معکوس برای تحقق یکی از انتظارات به‌حق افزون بر 10 هزار سکنه میرآباد غربی در شهرکرد آغاز شد.

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد افزود: فاز اول طرح بهبود معابر و دو بانده شدن بلوار جهاد در شمال غربی شهرکرد رو به پایان است.

وی ادامه داد: 6 هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی، سنگ‌کاری، کوه‌بری و عملیات بتنی، فقط بخشی از اقدامات انجام شده در طرح یاد شده بشمار می‌رود.

نجفی خاطر نشان کرد: برای اجرای فاز اول این طرح، تاکنون افزون بر 20 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری شهرکرد به‌صورت امانی و پیمانی، هزینه شده است.

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد اضافه کرد: باند دوم و جدیدالاحداث  بلوار جهاد که نزدیک به 10 هزار متر مربع مساحت دارد، بزودی آسفالت می‌شود.

نجفی همچنین از اصلاح هندسی معابر فرعی، ایجاد میدان هدایت خودروها در شمال بلوار جهاد و نصب پل بر روی مسیل میر‌آباد غربی شهرکرد نیز به‌عنوان اقدامات تکمیلی در طرح بهبود معابر شمال غرب شهرکرد خبر داد، که تا پایان شهریورماه امسال اجرایی یا تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول