اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

وجود 50 هزار معلول در استان یزد

مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد با اشاره به وجود 50 هزار معلول در استان یزد، گفت: 9 شهرستان استان یزد دارای اورژانس اجتماعی هستند.

وجود 50 هزار معلول در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره بهزیستی بهاباد با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با بیان اینکه بیش از 95 درصد از فعالیت‌های سازمان بهزیستی واگذارشده است اظهار داشت: نظارت و بازرسی در سازمان بهزیستی ضعف‌ها و کاستی‌های دارد که باید برطرف شود و نظارت‌ها و بازرسی‌ها بیشتر انجام گردد.

نادر هومنیان بابیان اینکه بیش از 50 هزار معلول در استان یزد وجود دارند که از خدمات سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند افزود: امیدواریم مشکل مناسب سازی سالمندان و معلولان با کمک مسئولان در ادارات و نهادها در استان و شهرستان حل شود و آنها بدون مشکل وارد ادارات و معابر عمومی شوند.

رئیس سازمان بهزیستی استان یزد به بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: پیشگیری از معلولیت‌ها و آموزش مهارت‌های زندگی از اولویت‌های سازمان بهزیستی برای مددجویان وزنان سرپرست خانوار است.

وی از راه اندازی اورژانس اجتماعی بهاباد در ایام الله دهه فجر خبرداد و گفت: با توجه به بحث آسیب‌های اجتماعی و مسائل دیگر و با بیان اینکه 9 شهرستان استان دارای اورژانس اجتماعی هستند و بهاباد از این لحاظ محروم است ان‌شاءالله در دهه فجر شاهد بهره برداری از اورژانس اجتماعی شهرستان بهاباد خواهیم بود.

در ادامه این مراسم فرماندار بهاباد هم ضمن قدردانی از زحمات پاک نهاد رئیس اسبق اداره بهزیستی بهاباد و تبریک انتخاب حسن عبداللهیان به عنوان رئیس جدید بهزیستی گفت: عمده ترین نهادی که برای قشر آسیب پذیر فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد سازمان بهزیستی است که کمتر شناخته شده است.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی بابیان اینکه کار در بهزیستی نیازمند یک کار جدی و جهادی را در پی دارد افزود: برای ارتقاء و بهبود سازمان بهزیستی باید کار جهادی صورت گیرد.

وی بابیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در شهرستان آسیب‌های اجتماعی از نظر طلاق و اعتیاد است که اثرات بدی هم در جامعه خواهد داشت است افزود: رسیدگی به قشر آسیب‌پذیر جامعه با توجه به محدودیت امکانات، هنر مدیران را در جذب مشارکت‌های مردمی می‌طلبد.

در پایان از زحمات برادر علی اصغر پاک نهاد رئیس سابق بهزیستی بهاباد قدردانی و طی حکم رئیس سازمان بهزیستی استان یزد حسن عبداللهیان بهابادی به عنوان رئیس جدید بهزیستی بهاباد معرفی شد.

انتهای پیام /90013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول