اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

هدف خیبر صعود به لیگ یک فوتبال است

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا این تیم ریشه‌دار فوتبال به لیگ یک صعود کند.

هدف خیبر صعود به لیگ یک فوتبال است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‌الله خسروی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به آخرین وضعیت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد اشاره و تصریح کرد: فصل گذشته با وجود تمام نداری‌ها با زحماتی که کادر فنی انجام داد توانستیم فصل را به پایان برسانیم.

وی افزود: تیم خیبر دارای مشکلات مالی زیادی بوده اما بازیکنان و کادر فنی این تیم توانستند آن را حفظ کند و با تیم‌هایی که هزینه زیادی انجام می‌دهند مقابله کند.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: خیبر یک برند ارزشمند برای استان لرستان است و تا کنون با تمام نداری‌ها به فعالیت خود ادامه داده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز کادرفنی و بازیکنان از دو ماه قبل کار خود را شروع کرده و اردوی آماده‌سازی خود را در تهران انجام داده‌‌اند و هفته آینده در جام حذفی بازی خواهند کرد.

خسروی خیبر را نیازمند کمک دانست و گفت: هم اکنون آقای مسعود عبدی قول داده به تیم خیبر کمک کند و در کنار ما است و ما خواهشمندیم اگر کسی توان کمک به این تیم که یک برند برای لرستان است به کمک آن بیاید.

وی با بیان اینکه مدیرکل پیشین اداره ورزش لرستان کمکی برای جذب اسپانسر برای تیم خیبر انجام نداد، یادآور شد: برخی در فضای مجازی جو سازی می‌کنند و با اقدامات خود کسانی را هم که می‌خواهند کمک کنند فراری می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد تاکید کرد: هم اکنون آقای مسعود عبدی در کنار تیم است اما نه مالک باشگاه است و نه انتظاری در این زمینه دارد.

وی افزود: ما چند سال قبل با 250 میلیون تومان هزینه توانستیم به لیگ یک بیاییم و امروز هم با این نیت تیم را بسته‌ایم که مدعی صعود به لیگ یک باشیم.

خسروی عنوان کرد: آقای خادمی سرمربی تیم خیبر از بازیکنان بومی زیادی برای تقویت تیم تست گرفته است و از طرفی اگر نیاز باشد برای تقویت تیم بازیکن غیربومی هم می‌گیریم چون هدف ما صعود است.

وی اظهار داشت: تیم خیبر برای صعود به کمک مسوولان و رسانه‌ها نیاز دارد چراکه تیم‌های دیگر نیز در این راستا تلاش زیادی می‌کنند.

خسروی: آخرین جلسه‌ای که در خصوص شکایت تیم خیبر از تیم‌های فجر سپاسی و تیم اراک داشتیم راه به جایی نبرد و با وجود آنکه مشخص شد حق با ماست اما موضوع پیگیری نشد و نتیجه‌ای برای ما نداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول