اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم شد/خداحافظی غیرمنتظره با ایرانی‌خواه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمدرضا قدیر را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم منصوب کرد.

قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم شد/خداحافظی غیرمنتظره با ایرانی‌خواه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حکم انتصاب وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خطاب به دکتر محمدرضا قدیر آمده است: با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

در حالی امروز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد که روز گذشته خبری از دیدار ایرانی خواه با وزیر بهداشت منتشر شده که در این خبر به نقل از رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قم گفته شده بود: در جلسه ای که با وزیر بهداشت داشتیم، وی بر رفع مشکلات موجود بیمارستان امیرالمومنین(ع) و تسریع در روند تکمیل و آماده سازی بیمارستان با همکاری هر چه بیشتر واقف تاکید کرد.

بر اساس این گزارش ابوالفضل ایرانی خواه از دی ماه سال 92 مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی قم را بر عهده داشت.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول