اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امین‌ناجی: تعدادنشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور 80 درصدافزایش یافت

معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: در 3 سال گذشته در حوزه تهیه و حمایت از نشریات دانشجویی این دانشگاه در تعداد نشریه و افزایش کیفیت با 80درصد پیشرفت همراه بوده است.

امین‌ناجی: تعدادنشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور 80 درصدافزایش یافت

محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش تعداد نشریات دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در حوزه فعالیت های فرهنگی و رسانه ای گام های بسیار خوبی برداشته است به طوری که در سال 96 این دانشگاه دارای 260نشریه دانشجویی بود که این تعداد در سال های 97 و 98 به 340 نشریه رسیده است.

* نشریات دانشجویی زبان رسانه ای دانشجویان است

وی افزود: افزایش تعداد نشریات دانشجویی در واحدهای دانشگاهی پیام نور در سراسر کشورنشان از پویایی و نقش مهم رسانه به عنوان زبان رسانه ای دانشجویان دارد که ما از آنها در تهخیه و توزیع نشریات حمایت های مختلف را انجام خواهیم داد.

* مشارکت 13 هزار دانشجو در جشنواره قرآنی

امین ناجی از برگزاری مسابقه  جشنواره قرآنی خبر داد و تصریح کرد: مسابقه جشنواره قرانی در بخش معارف در طول این هفته در حال اجرا است که بیش از 13 هزار نفر از دانشجویان در این مسابقه مشارکت دارند که تا آخر هفته اسامی برگزیدگان اعلام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول