اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ستاد توسعه تعاون حلقه مفقوده حل مشکلات تعاونی‌ها

رئیس اتاق تعاون هرمزگان گفت: تشکیل ستاد توسعه تعاون بسیار مهم است چنانچه قبل از ادغام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مرکز وجود داشت و به مشکلات تعاونی‌ها رسیدگی می‌شد اما هم اکنون این ستاد حلقه مفقوده بخش تعاون است.

ستاد توسعه تعاون حلقه مفقوده حل مشکلات تعاونی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس سالاری پیش از ظهر امروز در آئین چهاردهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان هرمزگان اظهار داشت: تعاونی‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف در استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در بحث حمل نقل دریایی صد در صد جابه جایی‌ها توسط تعاونی‌ها انجام می‌شود و همچنین توسط تعاونی‌ها ترانزیت کالا به کشورهای حاشیه خلیج فارس را انجام می‌دهیم.

رئیس اتاق تعاون هرمزگان بیان کرد: ۷۰ درصد صیادی استان هرمزگان توسط تعاونی‌ها و اتحادیه‌های صیادی هرمزگان انجام می‌گیرد.

سالاری عنوان کرد: در بحث حمل و جاده ای اتحادیه کامیون‌داران ما بیش از  ۱۵۰۰ کامیون دارد که گمان نمی‌کنم هیچ نهاد و وزارت خانه ای به این میزان کامیون داشته باشند اما گلای‌هایی همیشه است که باید شنیده، و به آن‌ها رسیدگی شود.

وی ابراز داشت: روز گذشته، برای اولین بار در تاریخ تعاون اتفاقی افتاد که جای تقدیر دارد و مسؤولین استان هرمزگان برای تبریک هفته تعاون به اتاق تعاون استان آمدند که نشان از توجه ویژه دولت به بخش خصوصی دارد.

 رئیس اتاق تعاون هرمزگان تاکید کرد: در بخش تعاون جمع‌آوری سرمایه‌های انسانی بهترین راه حل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است و ما برای ساماندهی دست فروشان طرح ارائه کرده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

سالاری بیان کرد: تشکیل ستاد توسعه تعاون بسیار مهم است چنانچه قبل از ادغام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مرکز وجود داشت و به مشکلات تعاونی‌ها رسیدگی می‌شد اما هم اکنون این ستاد حلقه مفقوده بخش تعاون است.

وی با تبریک به تعاونی‌های برتر استان خاطرنشان کرد: همه تعاونی‌ها برتر هستند و کسی که در این شرایط بد اقتصادی اشتغال ایجاد کرده است باید تجلیل شود.

انتهای پیام/88052

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول