اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پخت 72 دیگ غذا برای محرومان شاهین‌شهری

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه گفت: در شب هفتم ماه محرم به نام حضرت علی‌ اصغر(ع) با مشارکت هیئات‌ مذهبی، 72دیگ بزرگ غذا برای محرومان و تهیدستان شاهین‌شهر تهیه و توزیع می‌شود.

پخت 72 دیگ غذا برای محرومان شاهین‌شهری

حجت‌الاسلام حسن بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: در شب هفتم ماه محرم به نام حضرت علی‌ اصغر(ع) با مشارکت هیئات‌ مذهبی، 72 دیگ بزرگ غذا برای محرومان شاهین‌شهر تهیه و توزیع می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: هیئات مذهبی محرم امسال با همکاری کمیته امداد امام خمینی این شهرستان، نذری‌های خود رابین مددجویان این نهاد توزیع می‌کنند و در صورتی که غذایی بماند به زائران امام حسین(ع) خواهند داد.

وی از هیئات مذهبی خواست درکنار عزاداری‌های سرور و سالار شهیدان(ع) و شهدای واقعه کربلا،  فلسفه صحیح قیام امام سوم شیعیان را برای عزاداران تبیین کنند.

بابایی هیئات عزاداری را به پرهیز از بستن راه‌ها و ایجاد ترافیک در خیابان‌ها و کم کردن صدای بلندگوهای خیمه ها به‌طوری‌که برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکند دعوت کرد و افزود: برخی از اعضای هیئات مذهبی نباید پس از عزاداری، با صدای موتورسیکلت‌های خود موجب نارضایتی شهروندان شوند و پلیس مصمم به برخورد با هنجارشکنان است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: اشعار سطحی و اشتباهی که عقاید شیعه را زیر سؤال می‌برد و باعث بهانه‌جویی دشمنان شیعه می‌شود ممنوع است و این اشعار پیش از اجرا به تائید اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر برسد.

وی اظهار داشت: به برخی از هیئات مذهبی که از عبارات منتسب به جریان‌های شیعه انگلیسی، عرفان‌های نوظهور و انجمن حجتیه نوین استفاده می‌کردند تذکر داده شد و مسؤولان هیئت‌های مذهبی اشتباهات خود را اصلاح کردند.

بابایی تصریح کرد : عزاداری سرور و سالار شهیدان به گونه پربار باشد که از بین عزاداران شهدای مدافع حرم اهل‌بیت (ع) هم چون شهیدان حججی و محمدی تربیت شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به فعالیت 200هیئت مذهبی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد که به همه مسؤولان دسته‌های عزاداری 20 مورد از بایدونبایدهای عزاداری تذکر داده‌شده است.

انتهای پیام/63098/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول