اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

در صورت تخصیص بودجه، فرودگاه قم تا سال 1400 به‌سرانجام می‌رسد

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص فرودگاه قم، گفت: تمهیداتی به‌منظور تکمیل این فرودگاه اندیشیده شده و در صورت تخصیص بودجه به‌این پروژه، این پروژه تا سال 1400 به‌سرانجام می‌رسد.

در صورت تخصیص بودجه، فرودگاه قم تا سال 1400 به‌سرانجام می‌رسد

 به‌گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید اکبری امروز در حاشیه افتتاح سه پروژه در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد در جمع خبرنگاران در خصوص زمان اتمام و تکمیل فرودگاه قم،گفت: متاسفانه شرکت خصوصی که مسؤولیت ساخت و اتمام این پروژه را بر عهده گرفته است نتوانست آن را تکمیل کند با این وجود استانداری قم و رئیس مجلس پیگیر هستند که این فرودگاه زودتر به بهره‌برداری برسد.

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: تمهیداتی به‌منظور تکمیل این فرودگاه اندیشیده شده و در صورت  تخصیص بودجه به‌این پروژه،  ساخت آن را از سال 1400 شروع می‌کنیم.

وی ضمن بیان اینکه البته باند این فرودگاه تقریبا آماده است، اما سایر قسمت‌های آن هنوز تکمیل نشده است در خصوص کمبود صندلی فرودگاه امام خمینی تصریح کرد: با توجه به فصل برگشت حجاج از مکه و افزایش جمعیت در آنجا، طبیعی است که با کمبود صندلی مواجه شویم.

اکبری بیان کرد: با توجه به آماری که گرفته شده برای هر حاجی هفت نفر استقبال کننده وارد فرودگاه می‌شوند، بنابراین نمی‌توان از فرودگاه انتظار داشت که برای یک ماه فضایی را اضافه کند که در بقیه ماه‌های سال خالی بماند.

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد: البته امسال با توجه به راه‌اندازی ترمینال «سلام»، ویژه پروازهای زیارتی و حج، اوضاع در فرودگاه امام خمینی(ره) بهتر است.

انتهای پیام/ 70071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول