اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستاوردهای جبهه مقاومت ثمره توجه به پیام عاشوراست

امام جمعه قشم گفت: مقاومت و دستاوردهای آن ثمره توجه به معارف اسلامی و پیام عاشورا است.

دستاوردهای جبهه مقاومت ثمره توجه به پیام عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: شهید آیت‌الله قدوسی نخستین دادستان انقلاب اسلامی ایران یکی از معماران قوه قضائیه است.

وی یا شهدای ۱۷ شهریور، شهید مدنی و رحلت آیت‌الله طالقانی را گرامیداشت و شجاعت، بصیرت، اقتدا به حضرت سیدالشهدا(ع) و تبعیت از امام راحل(ره) از جمله ویژگی‌های آنان برشمرد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مراسم عزای امام حسین(ع) باید مطابق با موازین شرعی، پر محتوا، متناسب با شرایط روز جامعه مسدود کننده مسیر سوءاستفاده دشمن جهت تفرقه‌افکنی در بین امت اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم با تاکید بر لزوم تبیین و ترویج معارف اسلامی در آیین‌های مه محرم، ادامه داد: فرهنگ مقاومت و دستاوردهای آن در عراق، سوریه، یمن و افغانستان ثمره توجه به معارف اسلامی و پیام عاشورا است.

وی گفت: سازش نکردن با استکبار و فریب لبخند دشمن را نخوردن از مهمترین آموزه‌های نهضت سرخ حسینی است.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیرو مکتب عاشورا است و آمریکا را یزید زمانه می‌داند، تصریح کرد: مواضع سیاسی مسوولان باید بر این مبنا تنظیم شود.

حجت‌الاسلام والمسملین تارم افزود: انصارالله یمن علاوه بر ساقط کردن پهپادهای آمریکا قادر است نقاط استراتژیک عربستان و متحدان او را هر لحظه که اراده کند مورد هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر سیدحسن نصرالله با کلام خود رژیم صهیونیستی را به ذلت کشانده و شهرک نشین‌های این رژیم از ترس انتقام حزب الله به پناهگاه‌ها فرار می‌کنند.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: مسوولان نباید از مذاکره و عدم خروج از برجام دم بزنند زیرا ملت ایران گام‌های خود در قبال بدعهدی دشمن را تا حصول نتیجه مطلوب و تامین تمام نیازها با قاطعیت ادامه می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: ملت ایران اسلامی هیچگاه از انقلابی بودن خود دست برخواهد داشت و اروپا را همچون آمریکا قابل اعتماد نمی‌داند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول