اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مرکز دائمی مهارت‌آموزی در شرکت آبفای استان زنجان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در آئین افتتاح نخستین دوره مسابقات مهارت این شرکت با تاکید بر امر مهارت آموزی نیروهای شرکت آبفا اظهار کرد: تربیت نیروهای کارآمد و توانمند با مهارت آموزی محقق می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی افزود: کشورهای توسعه یافته جهان، با اتکا به بهره‌گیری از نیروهای مهارت دیده توانسته‌اند، امروزه بهترین کیفیت خدمات را به مخاطبین خود ارائه و رضایت حداکثری آنان را جلب کنند.

وی افزود: به عنوان مثال می‌توان به کشور ژاپن اشاره کرد که تاسیسات فراوانی صرفاً برای مهارت آموزی نیروها به کار گرفته شده که با برگزاری مسابقاتی در پایان دوره‌های آموزشی، میزان مهارت کارمندان و کارگران سنجیده می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر این که این شرکت، مهارت آموزی به کارکنان خود را به صورت جدی در دستور کار قرار داده است، گفت: در نخستین دوره از مسابقات مهارت، میزان اندوخته‌های علمی و عملیاتی کارکنان در بخش‌های حوادث و اتفاقات، نصب انشعابات آب و فاضلاب و گروه‌های امداد سنجیده می‌شود.

جزء قاسمی خبر داد: زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی مرکز دائمی مهارت آموزی به کارکنان شرکت آبفای استان زنجان وجود دارد و این مرکز به زودی تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد. 

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول