اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

روابط تیره فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور

با صحبت‌های زنوزی مالک باشگاه تراکتور در برنامه ورزش و مردم مشخص شد که روابط فدراسیون فوتبال با این باشگاه به شدت تیره است.

روابط  تیره فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ظهر روز جمعه محمدرضا زنوزی مهمان برنامه ورزش و مردم بود. در بخشی از این برنامه صحبت از پیراهن‌های آدیداس شد که آیا از طرف فدراسیون فوتبال در اختیار باشگاه تراکتور قرار گرفته است.

زنوزی با رد  این موضوع اظهار کرد: من 8 سال به صورت رایگان هواپیما در اختیار تیم ملی قرار داده بودم، دریغ از یک تشکر و حالا فکر می‌کنید فدراسیون به من پیراهن دهد؟

اما قضیه هواپیمای تیم ملی به این شرح بود که مالک هواپیمایی آتا در سال اول حضور کی‌روش در تیم ملی، برای تسهیل سفر تیم ملی ایران به کشور ازبکستان در مقدماتی جام جهانی برزیل، پرواز چارتر در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد که ادامه این اقدام به قراردادی بین آتا و فدراسیون منجر شد که تیم ملی ایران با پروازهای اختصاصی ایرلاین سفر کنند و حتی در جام جهانی 2018 روسیه هم هواپیمایی با نماد یوزپلنگ منقش شده و به عنوان هواپیمای اختصاصی تیم ملی ایران در جام جهانی، در روسیه حضور یافت.

با اتمام جام جهانی و بازگشت تیم ملی از روسیه، این هواپیما در برنامه پروازی این شرکت قرار گرفت و در این اثنا عکسی از هواپیمای فوق در فضای مجازی منتشر شد که با هواپیمای تیم ملی دارند مسافرکشی می‌کنند.

سکوت فدراسیون و عدم پاسخ‌گویی به این موضوع سبب شد که هواپیمایی آتا خود اطلاعیه‌ای صادر کند که این هواپیما برای جابه‌ جایی کاروان تیم ملی در جام جهانی روسیه در اختیار تیم ملی قرار داده شده بود و این به معنای مالکیت فدراسیون فوتبال به این هواپیما نبوده است.

به دنبال این اتفاقات هواپیمایی آتا با فدراسیون فوتبال همکاری خود را قطع کرد.

به غیر از این موضوع مسکوت ماندن شکایت‌های باشگاه تراکتور از باشگاه پرسپولیس، سپیدرود رشت و پدیده مشهد، صدای مالک این باشگاه را در آورد و در برنامه ورزش و مردم نسبت به این موضوع گلایه کرده و عنوان کرد زورم به فدراسیون فوتبال نمی‌رسد.

انتهای پیام/60017/ 30/س 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول