اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

حرکت دانشگاه شهید بهشتی به سمت حل معضلات کشور

سرپرست دانشگاه شهید بهشتی گفت: ۱۲۰ گروه آموزشی در این دانشگاه باید برای حل معضلات حرکت کنند.

حرکت دانشگاه شهید بهشتی به سمت حل معضلات کشور

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سعدالله نصیری قیداری سرپرست دانشگاه شهید بهشتی در مراسم معارفه خود و تکریم سید حسن صدوق که صبح امروز در مرکز همایش های این دانشگاه برگزار شد، گفت: این دانشگاه به جایگاه خوب نمی‌رسید مگر با تلاش های چند سال قبلی که در میدان های اجرایی و علمی فعالیت های قابل توجهی انجام داده اند.

وی گفت: معجزه رسول اکرم کتاب قران است دین ما به علم و معرفت مورد توجه قرار داده است که نشان از اهمیت علم دارد ایران یک چهره فرهنگی است و در تولید علم دارای سهم زیادی هستیم، انسان به نقل مولوی یک مشت خاک است و علم . ما و مسؤولان وظیفه داریم در تولید علم و فرهنگ فعالیت شبانه روزی کنیم.بایداز پتانسیل  ۶۰۰ اعضای هیات علمی که جوان هستند نهایت استفاده را برد.
نصیری قیداری اضافه کرد:۱۲۰ گروه آموزشی در این دانشگاه باید برای حل معضلات حرکت کنند، علوم انسانی به آینده فکر می کند و نباید از این علوم انسانی مثل دیگر علوم انتظار داشت. 
وی ادامه داد: از قشرهای مختلف در خواست دارم به دور از تبعیض و کار سیاسی کمک کنند  این دانشگاه را به قله های پیشرفت برسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول