اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شجره خبیثه با هزینه‌های گزاف ایادی استکبار پایدار نخواهد ماند

امام جمعه رودهن گفت: شجره خبیثه با وجود صرف هزینه‌های گزاف از سوی ایادی استکبار پایدار نخواهد ماند.

شجره خبیثه با هزینه‌های گزاف ایادی استکبار پایدار نخواهد ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سید الشهدا و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه همه ادیان ،رمز ماندگاری قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: ما هر ساله در جای‌جای دنیا شاهد جنگ‌ها و اتفاقات زیادی هستیم، مثل جنگ جهانی اول و دوم که پس از طی سال‌ها یادی از آن در ذهن‌ها باقی نمی‌ماند، اما حماسه کربلا و رشادت‌های امام حسین (ع) و یاران باوفایش علی رغم گذشت حدود 14 قرن هر ساله تکرار و در اذهان انسان‌ها  تا ابد نیز باقی خواهد ماند.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: انسان با دو بال پرواز می‌کند، اول عقیده پاک و دوم عمل صالح و خدای تبارک و تعالی فرموده که در دنیا بیش از دو کلمه وجود ندارد، طیبه یا خبیثه است.

مدیح ضمن انتقاد از رواج افکار پوچ و بی معنی در نزد برخی اندیشمندان خاطرنشان کرد : افکار درست دارای ریشه بوده و بارور می‌شوند، اما در مقابل، افکار سطحی گذرا هستند .

وی در ادامه گفت: مقابل شجره طیبه، شجره خبیثه بوده که مراد از آن شرک به خداوند متعال است؛ افراد خبیث و شرور مانند درختانی هستند که همه وجودشان خبیث و ناپاک است و هیچ گونه فایده و میوه‌ای جز مزاحمت و تولید دردسر برای مردم ندارند و شجره خبیثه با وجود صرف هزینه‌های گزاف از سوی ایادی استکبار پایدار نخواهد ماند .

مدیح گفت: ما به عنوان پیروان ائمه، باید اعمال و رفتار خودمان را مطابق سیره و روش امامان تنظیم کنیم و با دشمنان خداوند دشمنی کنیم تا رستگار شویم.

وی تصریح کرد: در پایان، با مداحی یکی از ذاکران اهل‌بیت (ع)، مراسم سینه‌زنی در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

انتهای پیام/67015/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول