اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

100 تن شکر و روغن ویژه طرح محرم بین هیئت‌های مذهبی گنبدکاووس توزیع می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: برای تسهیل اطعام‌دهی مساجد و هیئت‌های مذهبی به عزاداران حسینی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی 50 تن شکر و 50 تن روغن بین آنها توزیع می‌شود.

100 تن شکر و روغن ویژه طرح محرم بین هیئت‌های مذهبی گنبدکاووس توزیع می‌شود

خلیل رجبلی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از امروز با همکاری اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس 100 تن شکر و روغن شامل 50 تن شکر و 50 تن روغن بین هیئت‌های مذهبی و مساجد توزیع می‌شود.
وی افزود: قیمت هر کیلوگرم شکر در این طرح 3 هزار و 250 تومان و قیمت روغن نیز 15 درصد زیر قیمت مصوب کارخانه به هیئت‌های مذهبی  و مساجد عرضه می‌شود.
رئیس اداره صنعت، معدن  و تجارت گنبدکاووس با بیان اینکه طرح ویژه بازگشایی مدارس از 10 شهریورماه آغاز شده است، تصریح کرد: به منظور کنترل قیمت‌ها و کمک به خانواده‌ها، طرح ویژه بازگشایی مدارس آغاز شده و تاکنون 22  پرونده تخلف از واحدهای صنفی پوشاک، لوازم‌التحریر، کیف و کفش و غیره به سبب عدم درج قیمت و فاکتور به مشتریان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: برای تسهیل و پیگیری سریع تخلفات در بازار و اطلاع‌رسانی مردم از تخلفات  به ارگان های ذیربط ، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان اتاق اصناف و کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی از 10 شهریورماه در کیوسک میدان مرکزی مستقر شده و پاسخگو شکایات مردم در همان لحظه هستند.
رجبلی گفت: طرح «عید تا عید» ویژه عید قربان تا عید غدیر از اول مردادماه تا 29 مردادماه در شهرستان با بازدیدهای مشترک مرکز بهداشت، اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت  و دیگر ارگان‌های مربوطه اجرا شد و در این طرح 13 پرونده تخلف از واحدهای صنفی شامل نانوایی، آجیل‌فروشی، میوه و شیرینی و غیره به سبب عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور تشکیل شد.

* هیچ مشکلی در ارائه کالاهای اساسی در گنبدکاووس وجود ندارد
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 33 تن و 700 کیلوگرم گوشت منجمد گوساله و گوسفندی برزیلی، هفت تن و 800 کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی، 25 تن مرغ منجمد، 393 تن مرغ کیلوگرم، 727 هزار و 500 کیلوگرم شکر، 60 هزار و 710 کیلوگرم قند و یک‌هزار بسته کاغذ A4 در گنبدکاووس توزیع شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس تصریح کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در ارائه کالاهای اساسی وجود ندارد و بازرسان ما به صورت انفرادی و یا در قالب بازدیدهای مشترک برای کنترل قیمت‌ها و عدم گرانفروشی و کم‌فروشی در طول ساعات شبانه‌روز در بازار حضور دارند.

انتهای بیام/83002/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول