اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رشد 36 درصدی استفاده پزشکان از «کارتخوان»

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت: طی روزهای اخیر با رشد ۳۶ درصدی استفاده پزشکان از کارتخوان مواجه بوده‌ایم.

رشد 36 درصدی استفاده پزشکان از «کارتخوان»

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد جهانگیری معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در رابطه با استفاده از کارتخوان توسط پزشکان گفت: خوشبختانه با رشد ۳۶ درصدی استفاده پزشکان از کارتخوان طی روزهای اخیر مواجه بوده‌ایم و طبق قانون ثبت کارتخوان‌ها برعهده سازمان مالیاتی است.

وی افزود: با توجه به اطلاعاتی که در این باره به پزشکان داده شد تا تاریخ سیزدهم شهریور مشکلات موجود در خصوص زیرساخت‌ شرکت‌ها رفع و استفاده از کارتخوان رواج بیشتری یافته است.

جهانگیری تصریح کرد: هنگامی‌که پزشکان از کارتخوان ها استفاده کنند، سازمان امور مالیاتی به حساب آنها دسترسی دارد لذا بیماران توجه کنند که رسید پرداختشان به نام پزشک موردنظر باشد.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی در برنامه رادیویی «تهران کلینیک» بیان کرد: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد از پزشکان کارتخوان دارند و پزشکانی که در سفر به سر می‌برند هنوز اقدام به دستگاه کارتخوان نکرده‌اند، بنابراین کمی زمان لازم است تا همه پزشکان دارای دستگاه کارتخوان شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول