اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیگیری فارس نتیجه داد/ تیم پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از انحلال نجات یافت

در پی انعکاس گزارش مبنی بر بررسی وضعیت تیم فوتسال پتروشیمی پلیمر کرمانشاه، امتیاز این تیم بدون مدت به هیأت فوتبال واگذار شد.

پیگیری فارس نتیجه داد/ تیم پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از انحلال نجات یافت

ساسان سهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در پی جلسه‌ای که با مسؤولان پتیم فوتسال پتروشیمی پلیمر، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال برگزار شد مقرر شد این تیم با شرط عدم امکان فروش و خروج از استان به هیأت فوتبال استان واگذار شد.

دبیر هیأت فوتبال کرمانشاه ادامه داد: با توجه به شرایط هیأت فوتبال استان دال بر عدم امکان تیم‌داری و مدیریت باشگاه، این تیم به مربی و سرپرست اسبق تیم واگذار شده است، اما با توجه به امکان پیدا کردن اسپانسر در کمتر از 10 روز تا آغاز مسابقات، احتمالا این تیم در هفته اول با نام هیأت فوتبال استان به میدان خواهد رفت.

وی افزود: امیدواریم در کمترین زمان ممکن، حامی مناسب برای مدیریت این تیم پیدا شده و این تیم شرایط حضور در لیگ دسته یک را پیدا کند.

سرمربی اسبق تیم پلیمر پتروشیمی در ادامه این گفت‌وگو در خصوص شرایط حضور این تیم در لیگ دسته یک، خاطرنشان کرد: با توجه به انعکاس گزارش خبرگزاری فارس، حمایت مدیریت مجموعه پتروشیمی پلیمر و پیگیری‌های هیأت فوتبال استان کرمانشاه، شرایط حضور این تیم در لیگ دسته یک فوتبال فراهم شده است.

منصور محمودی ادامه داد: برای تامین هزینه‌های تیم خودرو شخصی خودم را فروخته‌ام و در شرایط فعلی تنها هستم و به عنوان مدیریت تیم، سرمربی و سرپرست تیم فعالیت می‌کنم و امیدوارم بتوانیم اسپانسر مناسب برای حمایت از تیم را پیدا کنیم.

محمودی با اشاره به طی کردن روال قانونی ثبت قرارداد بازیکنان، کادر فنی و مسؤولان تیم، گفت: شرایط ثبت قراردادها تمامی اعضای تیم با همکاری هیأت فوتبال استان به صورت کاملا قانونی و مشخص در حال انجام است و امیدواریم با قدرت در لیگ دسته یک حاضر شده و زمینه صعود به لیگ برتر را فراهم کنیم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که توانستیم زمینه فعالیت جمعی از فوتسال دوستان را در استان فراهم کنیم و امیدواریم با توجه به شرایط تیم اسپانسر مناسب برای حمایت از تیم را پیدا کرده و با تمام توان در لیگ دسته یک حاضر باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول