اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

غرق شدن جوان 29 ساله ایذه‌ای در آب رودخانه کارون

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایذه گفت: جوان 29 ساله ایذه‌ای عصر امروز در آب رودخانه کارون در منطقه سوسن غرق شد و جان خود را از دست داد.

غرق شدن جوان 29 ساله ایذه‌ای در آب رودخانه کارون

محمود عالی‌محمودی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به غرق شدن یک جوان 29 ساله در آب رودخانه کارون اظهار کرد: این جوان عصر امروز در محل پل فلزی بخش سوسن حضور پیدا کرده بود که پس از وارد شدن به آب رود کارون در آن غرق شد.

وی افزود: پس از غرق شدن مراتب به نیروهای امدادی گزارش شدن و اکیپ‌هایی از هلال‌احمر و اورژانس در محل حضور پیدا کردند و کار تجسس برای یافتن جسد آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایذه اضافه کرد: تلاش‌های غواصان این اداره تا ساعات ابتدای تاریکی شیب در محل ادامه داشت و این نیروها موفق به خارج کردن جسد از آب و انتقال آن به ایذه شدند.

عالی‌محمودی گفت: با توجه به جریان شدید رود کارون و رودخانه‌های منطقه و همچنین سرد شدن میزان درجه آب برای انجام آب تنی و شنا، قرار داشتن رود کارون در پایین دست سد و احتمال بالا امدن لحظه‌ای آب در پی باز شدن دریچه‌های سد، انتشار می‌رود شهروندان و علاقه مندان به تفریحات آبی در انتخاب محل و توجه به نکات ایمنی وسواس زیادی به خرج دهند و از نزدیک شدن به آب خودداری کنند.

انتهای پیام/72026/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول