اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کاهش 10 درصدی آمار طلاق در سمنان

رئیس شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان سمنان از کاهش 10 درصدی آمار طلاق در این شهرستان خبر داد.

کاهش 10 درصدی آمار طلاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،‌ سیدعباس دانایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی در سمنان اظهار کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری، نرخ طلاق 10 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی با تأکید بر ثبت به‌موقع آمار وقایع حیاتی، اطلاعات و آمار مشابه آن در راستای برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت کشور، از کاهش آمار طلاق در شهرستان سمنان خبر داد.

دانایی بیان کرد: در پنج ماهه امسال، 974 واقعه ولادت در مرکز استان ثبت شده است که میانگین سن فرزندآوری در زنان 29 سال و در مردان 39 سال است.

رئیس شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان سمنان با اشاره به نام‌گذاری اسامی نوزادان در سال جاری بیان کرد: بیشترین فراوانی در پسران، «امیرعلی» و در دختران، «فاطمه» است.

دانایی گفت: 327 مورد فوت در سال جاری ثبت شده است که به نسبت مدت مشابه سال گذشته با افزایش 14 درصدی با سه علت عمده فوت بیماری‌های قلبی و عروقی 26 درصد، سرطان و تومور 16 درصد و بیماری‌های تنفسی چهار درصد همراه بوده است.

وی تصریح کرد: میانگین سن فوت در زنان 72 سال و در مردان 63 سال است.

انتهای پیام/2568/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول