اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تصمیمات جزیره‌ای باعث ایجاد مشکل در حوزه کشاورزی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با انتقاد از تصمیمات جزیره‌ای در برخی بخش‌های مرتبط با جهاد گفت: این تصمیمات گاه با نظرات خود جهاد کشاورزی منافات دارد و همین امر باعث ایجاد مشکلات در بسیاری از بخش‌ها می‌شود که از حوزه جهاد کشاورزی خارج است.

تصمیمات جزیره‌ای باعث ایجاد مشکل در حوزه کشاورزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، گودرز صادقی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی فریدن با بیان اینکه برنامه ریزی در بخش کشاورزی اصولی است، اظهار داشت: در برخی بخش ها برنامه‌ریزی متاثر از حوزه‌های دیگر است و تصمیم‌گیری‌هایش از دست جهاد کشاورزی خارج است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان  اصفهان ادامه داد: وزارت کشاوزی به اعلام نرخ تضمینی گندم معترض بود چون دی ماه اعلام شد و این امر باعث این بود که کشاورز برنامه ریزی درستی برای کشت خود نداشته باشد و همچنین قیمت اعلام شده مورد تایید نبود، اما این تصمیم گیری در بخش دیگری صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه ایجاد زنجیر‌ه‌های تولید از مسائل مهمی است که در استان اصفهان پیگیری شده، گفت: ایجاد زنجیره های تولید در بخش شیر، مرغ و تخم مرغ به وضعیت خوبی رسیدیم.

صادقی با انتقاد از تصمیمات جزیره‌ای در برخی بخش‌های مرتبط با جهاد عنوان کرد: این تصمیمات گاه با نظرات خود جهاد کشاورزی منافات دارد و همین امر باعث ایجاد مشکلات در بسیاری از بخش‌ها می‌شود که از حوزه جهاد کشاورزی خارج است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، ارتقاء مکانیزاسیون را باعث افزایش تولید دانست و تصریح کرد: افزایش برخی ادوات کشاورزی باعث افزایش هزینه‌ها شده است و قسمتی از آن به دلیل نبود کارخانه ها مرتبط در استان می باشد.

به گزارش فارس، در آئین تکریم و معارفه از رامین رستمی جهاد کشاورزی سابق فریدن قدردانی و حسن احمدی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان فریدن معرفی شد.

انتهای پیام/63086/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول