اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حضور مجید جلالی در هشتبندی میناب

رئیس هئیت فوتبال بخش توکهور و شهر هشتبندی گفت: برای نخستین بار با حضور مجید جلالی در بخش توکهور و شهر هشتبندی دوره دانش‌افزایی و مربیان فوتبال در این بخش برگزار می‌شود.

حضور مجید جلالی در هشتبندی میناب

حسن مسلمی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: با حضور مجید جلالی مدرس  و استاد و دبیرکانون مربیان ایران و مدرس رسمیAFC و FIFA با همکاری  هئیت فوتبال بخش توکهور و شهر هشتبندی و اداره  ورزش و جوانان، بخشداری و شهرداری  این بخش برای نخستین بار به مدت  دو روز در تاریخ  ۱۸ و ۱۹ مهرماه جاری برگزار خواهدشد.

 افزود: اهمیت به ارتقای کلاس مربیان فوتبال در بخش و با وجود علاقمندان به رشته فوتبال و رشد این ورزش در بین جوانان بخش باعث شده تا این هئیت  با رایزنی و هماهنگی‌های لازم استاد مجید جلالی مدرس رسمی FIFA و AFC و از مدرسان و مربیان به نام کشور را به این بخش دعوت کنیم تا بتوانیم با ارتقای سطح کمی و کیفی مربیان فوتبال گام موثری را در این رشته برداریم.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره دانش‌افزایی و مربیگری فوتبال پایه با حضور مجید جلالی مربی نام آشنای فوتبال ایران در بخش توکهور و شهر هشتبندی باعث رونق کار مربیان این رشته در بخش خواهد شد.

رییس هیات فوتبال هشت بندی و توکهور افزود: کلاس پیش فصل و آموزش مربیگری با حضور مجید جلالی در سالن ورزشی  شهر  هشتبندی و زمین فوتسال چمن مصنوعی  این شهر برگزار می‌شود.

مسلمی اضافه کرد: ثبت نام  مربیان و علاقمندان به مربیگری فوتبال از تاریخ ۲۵ شهریور ماه  آغاز و علاقمندان می‌توانند با تماس با تلفن ۰۹۰۳۸۲۴۹۴۵۴ هییت فوتبال بخش جهت ثبت نام  تماس حاصل کند.

وی گفت: رونق فوتبال در بخش  و افتتاح مدارس فوتبال و فوتسال در طرح اوقات فراغت تابستان در بخش و علاقمندی جوانان به این رشته باعث شد تا هئیت فوتبال نسبت به ارتقای کلاس مربیان این رشته  اقدام کند.

رییس هیأت فوتبال هشتبندی یادآورشد: این دوره برای نخستین بار به همت هئیت فوتبال بخش توکهور و شهر هشتبندی، اداره ورزش و جوانان بخش و شهرداری هشتبندی برگزار می‌شود.

مسلمی ادامه داد: در این دوره مربیان  فوتبال در سطح بخش به صورت تئوری و عملی زیر نظر مدرس فدراسیون با فلسفه فوتبال پایه، رویکرد آموزشی و توسعه این رشته در رده‌های مختلف سنی آموزش خواهند دید.

وی گفت: برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی برای توسعه این رشته در گروه‌های سنی پایه به خصوص در مدارس فوتبال و باشگاه‌های رو به رشد  فوتبال بخش امری لازم و باید تداوم داشته باشد.

رییس هیات فوتبال هشتبندی افزود: برای توسعه فوتبال هیچ راهی بهتر از ارتقای مربیان نیست که نقشه الگو و آموزش دهنده دارند.

مسلمی خاطر نشان کرد: آموزش رکن اصلی توسعه فوتبال در منطقه توکهور و شهر هشتبندی است و باید برای ارتقای آن همواره با حضور مربیان نسبت به برگزاری دوره‌های علمی اقدام شود.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۴۰ مربی فوتبال و علاقمند به مربیگری در این رشته در سطح بخش مشغول فعالیت  هستند.

رییس هیات فوتبال هشتبندی همچنین اظهار داشت: برگزاری دوره‌های دانش افزایی و ارتقای مربیگری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جزو برنامه‌های محوری هیأت فوتبال بخش توکهور و شهر هشتبندی با هماهنگی با اداره ورزش و جوانان بخش در دستور کار این هیأت قرار گرفته است.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول