اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

گام دوم انقلاب راهگشای مسایل مختلف کشور است

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: گام دوم انقلاب راهگشای مسایل مختلف کشور است و مخاطبان گام دوم جوانان هستند که در این بیانیه نخستین توصیه بر علم و فناوری است.

گام دوم انقلاب راهگشای مسایل مختلف کشور است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در نشست روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی سراسر کشور که صبح امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد ؛گفت: فضاهای حسینی در دانشگاه ها قابل توجه بود چراکه از نظر معنوی  و برگزاری مراسم سوگواری امام حسین ( ع ) در دانشگاه ها بی نظیر بودند.امسال ۲نشست داشتیم که نخستین جلسه همکاری با دولت بود و امروز جلسه هم اندیشی دانشگاه ها است که مساله بودجه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: خط دشمن ناامید کردن مردم است و تلاش دارند با فشار امنیتی و بودجه ای مردم را به خیابان بکشند.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: ۵۳ماه کشور یمن با دشمنان در حال مبارزه است، اما امروز اتفاق سقوط پهباد امریکایی و نفت کش توقیف شده انگلیسی تاثیر بدی بر پیکر دشمنان وارد کرده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها یادآور شد: در تغییر رویکرد مقوله برجام موفق عمل کردیم و دشمنان برخلاف تصور نتوانستند فشارهای خود را بر کشور تحمیل کنند. تشکل های دانشجویی هم خوب عمل کردند و در ایام اربعین دانشجویان با حضور خود بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب راهگشای امروز مسایل مختلف کشور است و مخاطبان گام دوم جوانان هستند که در این بیانیه نخستین توصیه بر علم و فناوری است.

رستمی گفت: راهبرد اخلاق و معنویت مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید همه دانشگاه ها به آن توجه کنند چراکه شاخص مطالبات رهبری است.

وی افزود:  از گروه های خودجوش و جوانان مومنه باید حمایت شود، همچنین باید با عوامل مخل با فضای معنوی در دانشگاه ها برخورد شود و باید از فعالیت مروجان بی دینی  جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول