اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در اولین فرصت منتشر می‌شود

جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری به‌منظور بررسی روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی و سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از این دستگاه‌ها برگزار شد.

نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در اولین فرصت منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری به‌منظور بررسی روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی و سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از این دستگاه‌ها به ریاست استاندار برگزار شد.

طهمورث الیاسی در این جلسه با بیان اینکه اصلاح و تحول در نظام اداری در طرح‌های سنجش و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مدنظر است، گفت: به‌همین منظور طرحی برای سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف از اجرای این طرح‌ها و اقدامات افزایش اعتماد عمومی با ایجاد شفافیت، توسعه دولت الکترونیک برای مقابله با فساد اداری و ... است.

روند انتخاب دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی منصفانه بوده است

وی اضافه کرد: روند انتخاب دستگاه‌های برتر در جشنواره شهید رجایی براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام شده و کاملا منصفانه و عادلانه بوده است.

الیاسی با بیان اینکه نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌هایی اجرایی برای معرفی در جشنواره شهید رجایی مشخص شده است، خاطرنشان کرد: امکان دارد برخی از دستگاه‌ها نسبت به نتایج معترض باشند، بنابراین این آمادگی وجود دارد که به‌طور کامل روند برای آن‌ها شفاف‌سازی شود.

برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در این جلسه به روند ارزیابی میزان رضایت‌مندی مراجعان از دستگاه‌های اجرایی اعتراضاتی داشتند.

کوچک بودن جامعه آماری، مقایسه دستگاه‌های خدماتی و غیره به یک شیوه، درنظر نگرفتن وظایف ذاتی دستگاه‌ها در پرسشنامه و عدم راستی‌آزمایی اطلاعات ثبت شده در پرسشنامه و ... از جمله این انتقادات بود.

همچنین در این جلسه گزارشی کلی از وضعیت انجام ارزیابی میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی در کشور و چهارمحال و بختیاری توسط یکی از اعضای شورای راهبری توسعه مدیریت استان ارائه شد.

مردم از شهرداری‌ها و تعزیرات ناراضی هستند

طبق این گزارش سه دستگاه ثبت احوال، شرکت گاز و شرکت توزیع نیروی برق بیش‌ترین میزان رضایت‌مندی و شهرداری و تعزیرات کمترین میزان رضایت‌مندی مردم در سطح کشور را به خود اختصاص دادند.

چهارمحال و بختیاری در مجموع رتبه 26  را بین 32 استان کشور در جلب رضایت مراجعان به دستگاه‌های اجرایی کسب کرده است.

نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال 97 در اولین فرصت منتشر می‌شود.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول