اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز در «سامد» به درخواست‌های مردمی پاسخ داد

رئیس دانشگاه تبریز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت موسوم به «سامد» به درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

رئیس دانشگاه تبریز در «سامد» به درخواست‌های مردمی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میر رضا مجیدی پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور در مرکز «سامد» در محل استانداری آذربایجان‌شرقی به سوالات تلفنی جمعی از شهروندان در مورد مسائل مختلف دانشگاهی و آموزشی پاسخ داد.

این ارتباط تلفنی از ساعت  11 تا 12 از طریق سامانه به شماره 111  صورت گرفت که مجیدی در این ارتباط تلفنی ضمن دریافت مسائل، مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی از جمله مسائل حوزه آموزش عالی، متناسب با هر درخواست پاسخ و دستور لازم را صادر کرد.

در همین راستا در پایان این ارتباط تلفنی به هر یک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه داده شد تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری نمایند.

این کار در راستای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر ارتباط نزدیک مردم با مسوولان صورت می‌گیرد که بر این اساس مدیران استان به صورت مستمر با حضور در این دفتر، پاسخگوی تماس‌های مردمی با این سامانه هستند.

یادآور می‌شود، «سامد» سامانه ارتباط مردم و دولت به شماره 111 است که شهروندان می‌توانند از طریق آن مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را به گوش مدیران و مسوولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.

گزارش فارس حاکی است، دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از 21 دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، 800 نفر عضو هیات علمی، بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و 457 هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاه‌های بزرگ کشورهای منطقه، به عنوان بزرگترین مرکز علمی غرب و شمال‌غرب کشور، عهده‌دار بخش بزرگی از مسوولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/ 60023 /س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول