به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میر رضا مجیدی پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور در مرکز «سامد» در محل استانداری آذربایجانشرقی به سوالات تلفنی جمعی از شهروندان در مورد مسائل مختلف دانشگاهی و آموزشی پاسخ داد.
این ارتباط تلفنی از ساعت 11 تا 12 از طریق سامانه به شماره 111 صورت گرفت که مجیدی در این ارتباط تلفنی ضمن دریافت مسائل، مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی از جمله مسائل حوزه آموزش عالی، متناسب با هر درخواست پاسخ و دستور لازم را صادر کرد.
در همین راستا در پایان این ارتباط تلفنی به هر یک از تماس گیرندگان یک کد رهگیری از طریق سامانه داده شد تا بتوانند درخواست خود را در مراحل بعدی پیگیری نمایند.
این کار در راستای اجرای سیاستهای دولت مبنی بر ارتباط نزدیک مردم با مسوولان صورت میگیرد که بر این اساس مدیران استان به صورت مستمر با حضور در این دفتر، پاسخگوی تماسهای مردمی با این سامانه هستند.
یادآور میشود، «سامد» سامانه ارتباط مردم و دولت به شماره 111 است که شهروندان میتوانند از طریق آن مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را به گوش مدیران و مسوولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.
گزارش فارس حاکی است، دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از 21 دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، 800 نفر عضو هیات علمی، بیش از 24 هزار نفر دانشجو و 457 هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاههای بزرگ کشورهای منطقه، به عنوان بزرگترین مرکز علمی غرب و شمالغرب کشور، عهدهدار بخش بزرگی از مسوولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصههای بینالمللی است.
انتهای پیام/ 60023 /س