اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تکمیل و توسعه موزه دفاع مقدس در شیراز تا پایان سال 1400

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: برای تکمیل و توسعه موزه دفاع مقدس طرحی در سه فاز تهیه شده است که امیدوارم تا پایان سال 1400 به پایان برسد.

تکمیل و توسعه موزه دفاع مقدس در شیراز تا پایان سال 1400

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی بعد از ظهر امروز به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مهمان صحن شورای شهر شیراز بود و اظهار داشت: شهر شیراز در میان سایر مراکز استان‌ها در دفاع مقدس همچون یک چراغ پرنور می‌درخشد، بیش از 80 هزار نفر از مردم ما در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و شیراز علاوه بر پایتخت فرهنگی، پایتخت جهاد و شهادت هم است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با بیان اینکه شهر شیراز از آنچه که باید باشد فاصله دارد و حق مردم شیراز و فارس بیش از این‌ها است، ادامه داد: من به دنبال مقصر نیستم همه ما مسؤول هستیم، مرکز فرهنگی دفاع مقدس با همت شورا و شهردار وقت شیراز با میلیاردها تومان هزینه بنیان‌گذاری شد اما نیازمند تکمیل و توسعه است.

وی افزود: شهدا متعلق به همه مردم هستند و نباید مقیاس جریانی و حزبی برای آنها قائل شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: 8 سال پیش برای موزه دفاع مقدس در شیراز کسب مجوز شد اما هنوز بخش محتوایی موزه تکمیل نشده است.

کوشکی تأکید کرد: اگر همه ما آستین همت را بالا بزنیم، می‌توانیم مجموعه فرهنگی باغ موزه شیراز را به سطحی برسانیم که مورد بهره‌مندی مردم و برداشت درست آن‌ها از دفاع مقدس شود.

وی ابراز داشت: برای تکمیل و توسعه موزه دفاع مقدس طرحی در سه فاز تهیه شده است که امیدوارم تا پایان سال 1400 به پایان برسد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول