اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برخورد دو خودرو در محور قزوین_اقبالیه ۲ کشته بر جای گذاشت

قائم مقام سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین از برخورد دو دستگاه سواری پژو۴۰۵ با یکدیگر در محور قزوین_ اقبالیه با دو کشته و یک مجروح، خبر داد.

برخورد دو خودرو در محور قزوین_اقبالیه ۲ کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین قدیر موسی‌خانی، قائم مقام سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: برخورد دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور قزوین_ اقبالیه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ناحیه چوبیندر، نواب و مولوی به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه، دو خودرو پس از یک برخورد شدید با یکدیگر، از مسیر اصلی خارج و به اراضی حاشیه جاده منحرف و واژگون شدند.

موسی‌خوانی عنوان کرد: به رغم حضور به موقع آتش‌نشانان بر اثر شدت برخورد دو خودرو یک خودرو دچار حریق و انفجار شد که آتش به خودروی دیگر هم سرایت کرد و آتش نشانان ضمن مهار حریق نسبت به رهاسازی کشته شدگان و مجروح حادثه از خودروها اقدام کردند.

موسی خانی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دو سرنشین یکی از خودروها که یک مرد و یک کودک بود جان باختند و یک نفر از سرنشینان خودروی دیگر مصدوم و برای درمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی از رانندگان خواست با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت شهروندان از سفر، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی  کنند و قبل از سفر از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول