اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مهار دوباره آتش در طارم

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از مهار آتش در شهرستان طارم خبر داد.

مهار دوباره آتش در طارم

توحید سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ظهر روز گذشته آتش دوباره در طارم شعله‌ور شده و بخشی از مناطق صعب‌العبور را در برگرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در مجاور منطقه بادامستان که پیش از این آتش گرفته بود، قرار داشت، تصریح کرد: این بار  منطقه دچار آتش‌سوزی شده مربوط به ییلاقات روستاهای دهنه و ونیسر و شورازگاه بود.

وی با اشاره به اینکه به علت صعب‌العبور بودن منطقه برآورد دقیقی از منطقه دچار حریق شده نداریم، اضافه کرد: با تلاش نیروهای حاضر در منطقه حدود ساعت یک و 30 دقیقه آتش اطفا شده و با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه نیروها ساعت پنج به محل استقرار خود رسیدند.

سلیمی ادامه داد: برای اطفای حریق  نیروهای منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و هلال احمر،  نیروهای مردمی و همچنین نیروهای بسیج شهرستان، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی نیز در منطقه ‌آتش‌سوزی شده حاضر شدند.

گفتنی است، هفته گذشته نیز منطقه بادامستان طارم 12 ساعت در آتش سوخت و در نهایت با اعزام نیروهای کمکی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، بسیج و شهرداری زنجان اطفا شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول