اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد

رژه نیروهای مسلح در زنجان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه مشترک نیروهای مشترک در زنجان برگزار شد.

این مراسم با ادای احترام به مقام شهدا توسط مسؤولان حاضر در رژه اقتدار دفاع مقدس در بلوار شهدای ارتش آغاز و با رژه نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان، داود حمدی  فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان و همچنین خانواده شهدا و همچنین خانواده نیروهای مسلح برگزار شد.

 رژه نیروهای مسلح با حضور یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج مردمی برگزار شد و یگان‌های نمونه نیروهای مسلح زنجان و یگان‌های خودرویی و موتوری از مقابل جایگاه رژه رفتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اظهار کرد: آغاز هفته دفاع مقدس را به عموم مردم به ویژه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک می‌گوییم.

*هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای یادآوری دلاروی رزمندگان است

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: این هفته فرصت مغتنی برای یادآوری دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی ایام هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های نظام  انقلاب و رهبری خواند و افزود: این هفته زمان مناسبی برای اعلام آمادگی در راستای مقابله با دشمنان توسط رزمندگان در راه انقلاب است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به آمادگی برای مقابله با دشمنان انقلاب در رأس آن آمریکای خبیث و همدستان آن عنوان کرد: این دشمنان تمام تلاش خود را برای از بین بردن نظام انقلاب اسلامی انجام می دهند که با رشادت‌ها و درایت مقام معظم رهبری همه این نقشه‌ها خنثی شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس مردم با حضور در جبهه‌های جنگ با مقاومت و دلیری در مقابل دشمنان ایستادند، ادامه داد: رشادت این مردم موجب پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان شد.

وی با اشاره به مقابله ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر دو جبهه شرق و غرب اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی در رأس قدرت و اقتدار قرار دارد.

*استکبارستیزی ایران اسلامی به کل دنیا منتشر شده است

امام جمعه زنجان نیز در این مراسم با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در زمان قدرت دو بلوک شرق و غرب اظهار کرد: ایران اسلامی با شعار نه غرب و نه شرق به پیروزی رسید.

آیت‌الله شیخ‌علی خاتمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با راهنمایی و هدایت امام راحل به پیروزی رسید، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی دشمنان با این انقلاب آغاز شد.

وی با بیان اینکه حمله عراق به ایران یکی از نتایج دشمنی با انقلاب اسلامی بوده است، افزود: دشمن فکر می‌کرد به راحتی می‌تواند ایران نوپا را در جنگ شکست دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تربیت شده مکتب سید و سالار شهدا هستند، گفت: این افراد با شعار «هیأت من الذله» در مقابل ظلم دشمنان ایستادند.

امام جمعه با بیان اینکه استکبارستیزی ایران اسلامی به کل دنیا منتشر شده است، عنوان کرد: امروز شعار مبارزه با ظلم در سراسر جهان به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول