اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بنیادی‌فر دربی در گیرانه را خوب قضاوت کرد/ از این زاویه پنالتی ندیدیم

کارشناس داوری در نقد داوری دربی 90 گفت: بنیادی‌فر دربی درگیرانه را به خوبی قضاوت کرد.

بنیادی‌فر دربی در گیرانه را خوب قضاوت کرد/ از این زاویه پنالتی ندیدیم

نوذر  رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در نقد داوری دربی ۹۰ اظهار کرد: در نیمه اول و دوم شاهد بازی در گیرانه از هر دو تیم بودیم و نمی‌توان گفت بنیادی‌فر در این بازی بد قضاوت کرد او در درگیری‌ها بهترین تصمیم را گرفت.

کارشناس داوری افزود: یکی از علت‌های درگیری گل دیر هنگام  پرسپولیس بود و از نکات مثبت بنیادی‌فر برخورد خونسرد در هنگام برخوردها بود.هر چند که باید چند کارت دیگر می‌داد اما اخطارهایی هم که  داد  همه درست بود.

رودنیل با بیان اینکه تنها صحنه مشکوک بازی پنالتی به نفع استقلال بود گفت: از این زاویه‌ای ‌ که ما دیدیم  اصلا پنالتی نبود .ممکن است از زاویه دیگر بازیکن پرسپولیس مرتکب پنالتی شده باشد اما به دلیل جلو آمدن بیرانوند پنالتی باید تکرار می‌شد.

وی در ادامه اخراج علی کریمی را از دیگر تصمیمات درست بنیادی‌فر دانست و گفت: در یک صحنه دیگر هم می‌توانست به جای اینکه خود به بیرون زمین برود و به بازیکنان آبی پوش کارت زرد بدهد کنار خط این کار را می‌کرد.

رودنیل با بیان اینکه این بازی تنها ۵۳ دقیقه وقت مفید داشت، گفت: در این بازی پر برخورد ولی کسل کنند نمره 8.5 به داور بازی می‌دهم و معتقدم دربی پر  برخورد را خوب از آب درآورد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول