اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری قاتل فراری در اهواز توسط پلیس کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل زندانی متواری زندان دهدشت در شهر اهواز خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در اهواز توسط پلیس کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی انصاری گفت: چند روز گذشته در مصاحبه خبری اینجانب به قاتل فراری از زندان دهدشت توصیه کرده بودم که در صورت عدم معرفی خود به مراحل قضایی و انتظامی ، بدون اتلاف وقت ، با پیگیری جدی و بی وقفه پلیس و برخورد قاطعانه مواجه خواهد شد. 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: به حمدالله با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه و با هماهنگی مرجع قضایی  ، با رصد و اشرافیت کامل اطلاعاتی مخفیگاه قاتل مورد نظر شناسایی و با یک عملیات غافلگیرانه ، در شهر اهواز استان خوزستان دستگیر و تحویل زندان دهدشت شد.

وی در پایان گفت : مجددا به کسانیکه به هر دلیل در مراجع قضایی و انتظامی دارای پرونده و متواری هستند توصیه و تذکر جدی داده می‌شود، هر چه سریعتر خود را به مراجع یاد شده معرفی کنند تا متحمل مجازات بیشتر نشوند ، در غیر اینصورت پلیس استان با برنامه‌ریزی لازم و تلاش شبانه‌روزی ، خواب را از چشمان آنان گرفته و در نهایت دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول