اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

احضار مدیرکل یکی از ادارات گلستان به دادسرا

رئیس کل دادگستری گلستان از احضار یکی از مدیران کل دستگاه‌های استان گلستان به دادسرا خبر داد.

احضار مدیرکل یکی از ادارات گلستان به دادسرا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: این مدیر کل به اتهام اعلام نکردن فساد اداری معاونین زیرمجموعه خود به دادسرای مرکز استان احضار شد.

وی گفت: علاوه بر مدیر کل ، مسئول حراست این اداره هم برای تفهیم همین اتهام به شعبه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت در دادسرای مرکز استان احضار شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: پرونده در مسیر تحقیقات قرار دارد و منتظر گزارش نهایی از سوی دیوان محاسبات استان درباره میزان ریالی تخلفات و جرایم ارتکابی صورت گرفته هستیم.
 
هاشمیان با اشاره به اینکه این دو نفر با قرار تامین فعلا آزادند، افزود: تعدادی از مدیران زیر مجموعه اداره مذکور،  طی چند سال با سوء استفاده از موقعیت خود اقدام به  سندسازی و انعقاد قراردادهای صوری می‌کردند و از این راه مبالغ هنگفتی از بیت المال را به صورت گروهی تصاحب کردند.
رئیس کل دادگستری گلستان پیش تر در سخنان خود از برخورد قضایی با مدیرانی که به وظایف قانونی خود مبنی بر نظارت بر زیرمجموعه، سهل انگاری می‌کنند  ، خبر داده بود.
انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول