اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایجاد تفکر بسیجی مرهون دفاع مقدس است/نقش گشت‌های رضویون در تقویت امنیت پایدار

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ایجاد تفکر بسیجی مرهون هشت سال دفاع مقدس است.

ایجاد تفکر بسیجی مرهون دفاع مقدس است/نقش گشت‌های رضویون در تقویت امنیت پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مهدی پورغلامحسین ظهر امروز در جلسه نشست هم‌اندیشی متولیان و مجریان گشت‌های رضویون این شهرستان اظهار کرد‌: ایجاد تفکر بسیجی در کشور و منطقه مرهون دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: ایجاد تفکر بسیجی در کشورهایی مانند عراق، سوریه و لبنان مرهون دفاع مقدس و خون پاک شهیدان است.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: امروزه کشورهایی که از نظر نظامی خود را ابرقدرت دنیا محسوب می‌کنند، در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورده‌اند.

پورغلامحسین از امنیت به عنوان دیگر زیرساخت‌های هر کشور یاد و بیان کرد: دیگر حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به مثابه زنجیره‌ای هستند که اگر مولفه امنیت را از آن‌ها برداریم، هیچ‌یک نمی‌توانند کارکرد صحیحی داشته باشند.

وی امنیت حاکم بر مرزهای کشور را مرهون رشادت نیروهای مسلح دانست و ادامه داد: دشمنان هرگاه احساس ترس کرده‌اند، با ترور شخصیت،های برجسته کشور به خیال خام خود به دنبال جلوگیری از پیشرفت در کشور ایران بوده‌اند که البته هر بار شکست خورده‌اند.

فرمانده انتظامی بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد گشت‌های رضویون را نشأت گرفته از نیاز موجود در این شهرستان خواند و گفت: در صحنه‌های مختلف به استفاده از ظرفیت همیشه در صحنه بسیج نیازمندیم.

پورغلامحسین بیان کرد: با توجه به ماموریت‌های متنوع و گستردگی وظایف نیروی انتظامی، به حضور بسیجیان در برخی عرصه‌ها نیاز است.

وی با تاکید بر نقش فعالیت گشت‌های رضویون در پیشگیری از وقوع جرائمی مانند سرقت خاطر نشان کرد: فعالیت قانونی و ساختارمند این گشت‌ها سهم بسزایی تقویت امنیت پایدار در شهرستان بروجرد دارد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول