اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حذف نام شهدا از معابر شهری کتمان حق است

فرمانده کمیته جست‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عده‌ای که می‌خواهند روحیه استقامت طلبی و قوام دین اسلام در جامعه پایمال شود به حذف نام شهدا و تصویر شهدا اقدام می‌کنند اما تا ملت هوشیار است دین اسلام به ذلت نخواهد افتاد.

حذف  نام شهدا از معابر شهری کتمان حق  است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سردار سید محمد باقرزاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: استقامت در دین مستلزم توحید است و تنها به خدا باید اتکا کرد چرا که آمریکا، انگلستان، مکرون در فرانسه، ژاپن و دول منطقه کاره‌ای نیستند و تنها با عنصر استقامت می‌توانیم از گرداب‌ها و بحران‌ها عبور کنیم.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح توحید را توسعه آخرت عنوان کرد و گفت: علم آموزی مقدمه‌ای برای کوشش است که سبب می‌شود انسان به هدف نهایی برسد.

وی گفت: شهدا با اعتقاد به دین و علما به جبهه‌ها رفتند و امروز مهمترین پیام شهدا استقامت برای احیای دین است که ملت را سرپا نگه می‌ دارد.

 باقرزاده افزود: استقامت در دوران جنگ ثمرات و برکاتی برای ملت به همراه داشت، روحیه استقامت در ملت جنگ را به دفاع مقدس منتهی کرد چون دشمن قصد داشت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نابود کند اما ناکام ماند بنابراین ملت ایران طعم استقامت را در دوران دفاع مقدس چشیده است.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه جنگ تسلیم شدن در برابر ذلت دشمن یا جهاد و عزت است، گفت: پس از پیروزی انقلاب تاکنون با وجود بحران‌های مختلف اما با پایمردی و استقامت به موفقیت رسیدیم.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر مرهون استقامت مردم در جنگ است، افزود: امروز صهیونیست‌ها در صحرای سینا جولان می‌دهند که نتیجه اسیر شدن در قول و قرارهای بین‌المللی است زیرا اگر استقامت می‌کردند با صحنه‌ای که اکنون مانند ملت سوریه سرزمین خود را از لوس وجود داعش پاک می‌کردند.

باقرزاده با بیان اینکه شهادت طلبان دلواپس خون شهدا و عزت اسلام هستند، اذعان کرد: به گفته امام از دامن زن مرد به معراج می‌رسد و این تکلیف سنگینی که بردوش زنان گذاشته شده است چرا که زنان نقش محوری در تربیت مردان مجاهد و اعزام آن‌ها به جنگ تحمیلی داشتند.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شیپور جنگ وقتی نواخته شود مرد از نامرد شناخته می‌شود چرا در دوران صلح و صفا همه خود را طرفدار حکومت می‌دانند و باید در بحران و سختی‌ مرد را شناخت و این کلام سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا است.

وی افزود: دشمنی آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس را در دوران جنگ آشکارا شد که حتی سیم خاردار به ما نمی‌فروختند اما  400 هواپیمای جنگی به عراق برای حمله به ایران هدیه کردند بنابراین چطور به آن‌ها اعتماد کنیم ؟ به کدام عهد و پیمان خود وفادار بودند؟

باقرزاده با اشاره به اینکه حذف نام شهدا از خیابان‌ و مبلمان شهری کتمان حق و حقیقت است، افزود: عده‌ای که می‌خواهند روحیه استقامت طلبی و قوام دین اسلام در جامعه پایمال شود به حذف نام شهدا و تصویر شهدا اقدام می‌کنند که این جریان سهل انگاری نیست، اما تا ملت هوشیار است دین اسلام به ذلت نخواهد افتاد.

انتهای پیام/63071/م30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول